Ild i gamle huse
Fra : Leyna

Dato : 28-01-04 14:06

Som nogle af jer måske husker, så fik jeg en bette ny mis nytårsaften.
Buster er en rigtig charmetrold og så legesyg, at jeg aldrig har set
noget lignende.
Tanken med denne nye mis var at bygge bro mellem hunde og katte, men
det ser mere ud til at katteflokken fungerer meget bedre end før, men
at de stadigvæk slet ikke gider hundene. Det går dog noget bedre med
at have hunde og katte i samme rum, så jeg er fuld af fortrøstning.

Det der er sket er, at Mini, som aldrig har gidet lege overhovedet
(heller ikke som killing) pludselig i dag viste legelyst. Først
overfor Buster og derefter overfor mig. Desværre har sådan nogle
misser jo nogle temmelig heftige sømposer, og i leg kan man jo godt få
nogle knubs, så nu sidder jeg her med en lille flænge i hånden, men er
faktisk rigtig godt tilfreds. Mini er ellers "Den gamle sure dame",
men hun glemte helt at knurre eller hvæse ad Buster i dag, men "kom
til" at deltage i hans leg i stedet. Normalt er det ellers Popsie der
leger med Buster, og det skal helst foregå om natten i vores
soveværelse, og helst også i vores seng. Det er ikke hver nat vi får
dækket vores søvnbehov! *G*

Det kan godt være, at det ikke lige gik, som jeg havde
håbet/forventet, men at kattene nu er en flok, i stedet for at være to
katte der bare tålte hinanden, er nu helt tydeligt. De stortrives vist
alle tre nu, og det er en fryd at overvære.
Det måtte jeg bare lige dele med jer.

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : AEK

Dato : 28-01-04 14:39

Leyna wrote:
> [...]
> katte der bare tålte hinanden, er nu helt tydeligt. De stortrives vist
> alle tre nu, og det er en fryd at overvære.

Skønt at læse

/ Anya.
Hvis du vil svare personligt, skal du skrive til hex (snabela) esenet.dk

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan
du betyde en verden til forskel."

Fra : Heidi Tengstedt aka~

Dato : 28-01-04 14:42

<klip>
> [...]
>
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

Hej Leyna

Hvor er det skønt at læse sådan en dejlig beretning. Tillykke med
succes'en med tre katte :))

Med venlig hilsen
Heidi Tengstedt aka Miver og Mulles mor

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk

Fra : Kate

Dato : 28-01-04 23:10

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote in

> De stortrives vist
> alle tre nu, og det er en fryd at overvære.
> Det måtte jeg bare lige dele med jer.

Ja, er det ikke bare skønt at opleve alle deres forunderligheder

Dejligt at Buster har haft så god en indflydelse.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.