Freeware Download Manager
Fra : Svend

Dato : 28-01-04 13:46

Hi Boyz

Jeg ville have postet dette i dk.edb.internet software men der var
sgut noget flow i den gruppe så jeg poster her.

Findes der ikke en god freeware downloadmanager, jeg har prøvet
et par såkaldte freeware downloadmanagers men de kørte reklamer
i et lille vindue i programmet og kom med popups og installerede sjove
toolbars i IE, ligeledes med reklamer.

Der må da findes en basal download manager som er konverteret fra
f.eks Linux, den behøver at have en masse smarte features og pop
den skal kunne logge på et website og hente filer ned.

/*Svend

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-01-04 13:52

Svend <noemail@nospamming.com> skrev :

>Jeg ville have postet dette i dk.edb.internet software men der var
>sgut noget flow i den gruppe så jeg poster her.

Den gruppe er nedlagt og bør ikke være på den newsserver, som du
bruger.

Så til internetsoftware, hvortil der ikke findes nogen
undergruppe bruges en overgruppe, i dette tilfælde

Kig gerne på http://usenet.dk/grupper.pl

>Findes der ikke en god freeware downloadmanager

Kender ikke nogen, hvor der ikke er en masse spyware, som du selv
nævner.

Fut: news:dk.edb.internet, hvor svar herpå bringes
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 28-01-04 14:10

Svend wrote:
> [...]
> et par såkaldte freeware downloadmanagers men de kørte reklamer
> i et lille vindue i programmet og kom med popups og installerede sjove

Opera og Mozilla har muligheden for at pause/resume downloads, de er
gratis, og de installere ikke sjove toolbars i IE

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-01-04 15:16

Soeren Nielsen skrev:

> Opera og Mozilla har muligheden for at pause/resume downloads,
> de er gratis, og de installere ikke sjove toolbars i IE

Det ville da også være for ondt

Mere relevant er det nok at Opera/Mozilla ikke er sårbar over for
diverse spyware - fx i form af toolbars.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-01-04 14:20

Star downloader v 1.42 duer find den på www.stardownloader.com

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Dennis Andersen

Dato : 28-01-04 15:14

On Wed, 28 Jan 2004 13:45:51 +0100, Svend <noemail@nospamming.com>
wrote:

> [...]
> et par såkaldte freeware downloadmanagers men de kørte reklamer
> i et lille vindue i programmet og kom med popups og installerede sjove

StarDownloader Free
www.stardownloader.com

Fresh Download
http://www.freshdevices.com/freshdown.html

De er begge gratis og uden reklamer og spyware.

--
Dennis Andersen

Fra : PerX ...

Dato : 02-02-04 10:40

In article <ogbf109f7m3709eqgq7ouuctsegirf1a91@4ax.com>,
noemail@nospamming.com says...

> [...]
> et par såkaldte freeware downloadmanagers men de kørte reklamer
> i et lille vindue i programmet og kom med popups og installerede sjove

Selv om du vælger ikke at betale for Getright, så er det meget brugbar i
den urigisterede version. http://www.getright.com

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 02-02-04 11:14

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

> Selv om du vælger ikke at betale for Getright, så er det meget
> brugbar i den urigisterede version. http://www.getright.com

Som kommer med spyware. Det kan ikke anbefales.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-02-04 11:14

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev :

>Selv om du vælger ikke at betale for Getright, så er det meget brugbar i
>den urigisterede version. http://www.getright.com

Sikkert, og så får man en masse spyware installeret samtidig.
--
Knud