FP2002 gæstebog
Fra : Anita Lonsdale

Dato : 28-01-04 12:39

Davs kære forum

Jeg har før gjort brug af jeres expertice...
Jeg har flg. problem, jeg kan ikke få min gæstebog til at virke!! Jeg har
spurgt udbyderen og de mener ikke det er hos dem da de har forsøgt med FPxp
og her virkede det fint!!...
Er der én her i gruppen der kan se problemet på min side?
http://www.the.lonsdale.name/dk/gaestebog.htm

På forhånd tak

Anita Lonsdale

Fra : per f andersen

Dato : 28-01-04 14:15

"Anita Lonsdale" <anita@sucska.dk> skrev
> Er der én her i gruppen der kan se problemet på min side?
> http://www.the.lonsdale.name/dk/gaestebog.htm

Umiddelbart virker det som om den er udviklet med FP, men at der ikke er FP
på serveren
mvh per

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-01-04 18:17

Hvis du har brugt FTP til at uploade vil det ikke virke. FP's Publish
funktion skal bruges.
Alternativt er der ikke installeret FP Server Extensions på din konto.

Fra : Anita Lonsdale

Dato : 04-02-04 14:07

Tak for svaret, det var korrekt at jeg havde brugt FTP. Nu har jeg gjort som
du foreslog og det virker
Men hvad er det der gør det ikke virker via FTP???

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-02-04 18:22

Brugen af FP Server Extensions.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 30-01-04 10:24

Ja- der er ikke aktiveret Frontpage server extensions på dit site. Det kan
udbyderen rette, hvis FP ext. indgår i dit abonn
mvh
Henrik Nielsen

Fra : Anita Lonsdale

Dato : 30-01-04 14:40

Hmm ja jeg vil jo også mene at serveren mangler ekstensions, men udbyderen
holder fast på at der er ekstensions på og når de tester virker det fint!!!!
Og jeg har betalt for et hotel med ekstensions...

Kan jeg på nogen som helts måde bevise jeg har ret når nu de siger det
modsatte??

Hilsen Anita

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-01-04 02:44

Foretag en almindelig Publish af sitet. Hvis det lykkes er der
Extensions.
Du kan også bare forsøge at redigere online.
Testede lige og fik en login prompt ganske som jeg burde.