Skråstreg i sti
Fra : Denn!s H

Dato : 28-01-04 11:15

Hej

Jeg har lige installeret FP2003, den gør det samme som Visual Studio nemlig
indsætte den forkerte en skråstreg når jeg opretter et hyperlink, altså '\'
i stedet for '/'

Kan man ændre det i en opsætning?

--
Denn!s

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-01-04 18:11

Husk at importere filer til dit Web inden du laver et link til dem.

Fra : Denn!s H

Dato : 29-01-04 08:21

> Husk at importere filer til dit Web inden du laver et link til dem.

Hej Jens

Det er de.

Denn!s

Fra : Denn!s H

Dato : 29-01-04 09:09

> Husk at importere filer til dit Web inden du laver et link til dem.

... FP rette en sti efter jeg lukkede vinduet med hyperlink.
Måske den selv retter det? Må lige tjekke igen.
(Visual Studio retter ikke noget efter jeg har indsat et hyperlink, derfor
troede jeg det var samme mangel)

--
Denn!s