Panic
Fra : David Blangstrup

Dato : 28-01-04 11:04

Whoa! Har I set den nye lækre cocoa newsreader fra Panic? (Det er dem der
laver Transmit). Find den på versiontracker eller MacUpdate...

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : David Blangstrup

Dato : 28-01-04 11:31

On 2004-01-28 11:03:39 +0100, David Blangstrup <fornavn@efternavn.org>
said:

> Whoa! Har I set den nye lækre cocoa newsreader fra Panic? (Det er dem der
laver Transmit). Find den på versiontracker eller MacUpdate...

> [...]

Åh, det glemte jeg, den hedder Unison!
--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Th¿ger Terp

Dato : 28-01-04 11:58

der laver Transmit). Find den på versiontracker eller MacUpdate...

Ja den er overlækker! Endelig en tidssvarende newsreader! TAK panic!

/Thøger

Fra : Michael Holm

Dato : 28-01-04 12:06

Th¿ger Terp <tterp@spymac.com> wrote:

> der laver Transmit). Find den på versiontracker eller MacUpdate...
>
> Ja den er overlækker! Endelig en tidssvarende newsreader! TAK panic!
>
> /Thøger

har også downloadet den men hvorfor kan den ikke vise trådene grafisk
som suppen ?? så havde den været perfekt !
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - skal du rejse? http://www.danfae.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 28-01-04 12:10

On 2004-01-28 12:05:38 +0100, michael.holm@anthro.ku.dk (Michael Holm)
said:

<fornavn@efternavn.org>

> har også downloadet den men hvorfor kan den ikke vise trådene grafisk
> som suppen ?? så havde den været perfekt !

Ja, det savner jeg også! Der er Hogwasher bedre.

Fra : David Blangstrup

Dato : 28-01-04 12:18

On 2004-01-28 11:58:08 +0100, Th¿ger Terp <tterp@spymac.com> said:

dem der laver Transmit). Find den på versiontracker eller MacUpdate...

> Ja den er overlækker! Endelig en tidssvarende newsreader! TAK panic!
>
> /Thøger

Ja, det siger jeg også. Og så kun 150 kr. Det er til at overkomme. Der er
bare noget med sigs - men kun i nogle grupper, ikke i andre! Hvis man
skriver to bindestreger med mellemrum efter, wrapper sig'en ikke i denne
gruppe, f.eks. Og I andres sigs gør heller ikke! Men i andre grupper ser de
pæne nok ud?? Mystisk. Nå, jeg har skrevet til Panic om det, og det er jo
en 1.0 - alt andet virker perfekt!

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Th¿ger Terp

Dato : 28-01-04 12:53

<fornavn@efternavn.org> said:

> bare noget med sigs - men kun i nogle grupper, ikke i andre! Hvis man
skriver to bindestreger med >mellemrum efter, wrapper sig'en ikke i denne
en 1.0 - alt andet virker perfekt!

Hmm og jeg kan heller ikke få danske tegn, æ, ø og å til at vises korrekt
i "subject" og "Author" linierne.

/Thøger

Fra : David Blangstrup

Dato : 28-01-04 13:11

On Wed, 28 Jan 2004 12:52:52 +0100, Th¿ger Terp wrote
(in article <bv8820$rtb$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk>):

> [...]
> en 1.0 - alt andet virker perfekt!
>
> Hmm og jeg kan heller ikke få danske tegn, æ, ø og å til at vises

Dine danske tegn står altså også underligt her i Hogwasher nu. Har du
skrevet med den rette encoding på? Eller er det kun til at læse med?

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Per Madsen

Dato : 28-01-04 16:45

David Blangstrup <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> [...]
>
> Dine danske tegn står altså også underligt her i Hogwasher nu. Har du
> skrevet med den rette encoding på? Eller er det kun til at læse med?

Jeg får hele tiden "Autenthification failed". Jeg HAR indtastet de
rigtige oplysninger: serveradresse, password, username osv.....hmmm
--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : tterp

Dato : 28-01-04 18:59

Hvilken encoding er jeres sat til?

/Thøger

Chief architect of armageddon

Fra : David Blangstrup

Dato : 28-01-04 20:04

On Wed, 28 Jan 2004 18:59:25 +0100, tterp wrote
(in article <bv8th8$19de$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk>):

> Hvilken encoding er jeres sat til?
>
> /Thøger
>
> Chief architect of armageddon

iso-8859-1, den dær western-latin-1 tror jeg den hedder.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : morten

Dato : 28-01-04 12:04

David Blangstrup <fornavn@efternavn.org> wrote:

> laver Transmit). Find den på versiontracker eller MacUpdate...

> Åh, det glemte jeg, den hedder Unison!

Ser rigtigt godt ud
M.

Fra : Morten

Dato : 28-01-04 13:42

On 2004-01-28 11:03:39 +0100, David Blangstrup <fornavn@efternavn.org>
said:

> Whoa! Har I set den nye lækre cocoa newsreader fra Panic? (Det er dem der
laver Transmit). Find den på versiontracker eller MacUpdate...

Den ser pÆn ud, nu må vi se hvad den kan og ikke kan. linie ombrydning er
den umiddelbart ikke i stand til at lave Den farver heller ikke citeret
text.

--
Morten Reippuert Knuden

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).