Bonsai kittens
Fra : Anne Louise Aamand

Dato : 28-01-04 08:27

Jeg har fået en mail, som beskriver hvordan nogle mennesker angiveligt
skulle proppe små killinger i glas og opbevare dem der hele deres liv.
Der var også et link med til siden www.bonsaikitten.com Her til morgen
fik jeg heldigvis en mail som henviste til en artikel på denne side, som
fortæller, at det ikke er rigtigt.
Var det muligt at finde den, og i så fald hvor??

Med venlig hilsen
Anne Louise Aamand
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lene Vang

Dato : 28-01-04 08:55

"Anne Louise Aamand" <alKATTE@BAKKEcolorit.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fortæller, at det ikke er rigtigt.
> Var det muligt at finde den, og i så fald hvor??

Godmorgen Anne Louise
Bonsaikitten er ikke andet end en gammel og ækle joke, som ikke helt vil dø
ud.
Der er mange som har henvendt sig herinde omkring de katte ink. undertegnet.

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=Bonsai+kittens&btnG=Google-s%F8gning&meta=group%3Ddk.fritid.dyr.kat
Her finder du alt hvad der har været skrevet om det herinde, håber at der
var det du søgte.

Er det denne artikel du mener ???
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&threadm=NsG86.24988%24W81.289184%40twister.sunsite.dk&rnum=7&prev=/groups%3Fq%3DBonsai%2Bkittens%2Bgroup:dk.fritid.dyr.kat%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26group%3Ddk.fritid.dyr.kat%26selm%3DNsG86.24988%2524W81.289184%2540twister.sunsite.dk%26rnum%3D7
--

Hilsen

Lene Vang
http://community.webshots.com/user/lene_vang
http://community.webshots.com/user/lenevang

---

Fra : Anne Louise Aamand

Dato : 28-01-04 09:21

Hej Lene.

Meget rart at vide. Man ved jo aldrig hvad folk finder på i dag.
Tak for hurtigt svar

Mange hilsener
Anne Louise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 28-01-04 08:58

Hej Anne Louise

Det er rigtigt Bonsaikitten er bare en usmagelig spøg,
som har huseret i 3-4 år, da det i sin tid startede var
FBI inde og undesøge sagen, det viste sig at det "bare"
var en studerende der havde lyst til at " lave lidt sjov"
og hidse dyrevenner op.

Du kan evt søge på google

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-01-04 09:06

In article <4017645f69f75@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Anne Louise Aamand
<alKATTE@BAKKEcolorit.dk> wrote:

> [...]
> fortæller, at det ikke er rigtigt.
> Var det muligt at finde den, og i så fald hvor??

Bare rolig Det er en endda meget gammel and

Se f.eks. her:

http://makeashorterlink.com/?U39521737

Og her:

http://makeashorterlink.com/?R5AA22616

Det var sådan lige hvad jeg kunne finde i en fart