Burn-in test
Fra : Sørensen

Dato : 27-01-04 22:45

Findes der et program som kan belaste cpuèn ? Jeg vil gerne se om de bliver
for varme ved belastning. (dual-procsesor kort)

venlig hilsen
Sørensen

Fra : Martin Johansson

Dato : 27-01-04 23:02

"Sørensen" <no@i.dont> skrev i en meddelelse
> Findes der et program som kan belaste cpuèn ? Jeg vil gerne se om de
bliver
> for varme ved belastning. (dual-procsesor kort)

Dette her skulle være et af de bedste til at levere 100% belastning.
http://users.ev1.net/~redelm/cpub4gi.zip

Programmet hedder CPUBurn

Fra : Sørensen

Dato : 28-01-04 06:55

"Martin Johansson" <martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> skrev
> Dette her skulle være et af de bedste til at levere 100% belastning.
> http://users.ev1.net/~redelm/cpub4gi.zip
>
> Programmet hedder CPUBurn

Virker fint men belaster desværre kun den ene CPU

vh.
Sørensen

Fra : Martin Johansson

Dato : 28-01-04 14:01

"Sørensen" <no@i.dont> skrev i en meddelelse

> "Martin Johansson" <martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> skrev

> Virker fint men belaster desværre kun den ene CPU

Umiddelbart vil jeg tro at du kan starte programmet to gange.
Derefter bestemme at det skal belaste hver sin processor.
Det skulle kunne fungere.

Fra : Sørensen

Dato : 28-01-04 15:49

"Martin Johansson" <martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> skrev

> Umiddelbart vil jeg tro at du kan starte programmet to gange.
> Derefter bestemme at det skal belaste hver sin processor.
> Det skulle kunne fungere.

yeps det virkede tak.

vh. Sørensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-01-04 15:54

In article <4016dbde$0$161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, no@i.dont
says...

> Findes der et program som kan belaste cpuèn ? Jeg vil gerne se om de bliver
> for varme ved belastning. (dual-procsesor kort)

Til hvilket OS ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Sørensen

Dato : 28-01-04 20:54

"Jesper G. Poulsen" skrev

> Til hvilket OS ?

XP-Proff

Det tidliger nævnte program virker hvis man starter det to gange.

vh.
Sørensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-01-04 09:17

In article <401812fa$0$145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, no@i.dont
says...

> Det tidliger nævnte program virker hvis man starter det to gange.

Okay, skrevet bag øret