Og vi siger hermed farvel til...
Fra : Zeki

Dato : 27-01-04 22:25

Sean Connery, James Caan og Arnold Schwarzenegger.

Sidstenævnte når dog lige at optræde som prins i en Jackie Chan-film (!)
inden tiden bliver brugt på andet end at optræde foran kameraet.

Andre potientelle afskeder?

mvh Zeki
www.clark04.com

Fra : Tenzel Kim

Dato : 27-01-04 23:33

Zeki wrote:
> Sean Connery, James Caan og Arnold Schwarzenegger.
>
> Sidstenævnte når dog lige at optræde som prins i en Jackie Chan-film (!)
> inden tiden bliver brugt på andet end at optræde foran kameraet.

Var det ikke netop optræden foran kameraet han gjorde under hele hans
kampagne. Hvorfor skulle det dog ændre sig?

Tenz.

Fra : Zeki

Dato : 28-01-04 01:33

> Var det ikke netop optræden foran kameraet han gjorde under hele hans
> kampagne. Hvorfor skulle det dog ændre sig?

Nåååååeee....du tænker f.eks på (da han blev spurgt af en journalist hvad
hans første opgave ville være): "To cruszh my enemiez and rape their
women"???

Øhh...ved nærmere eftertanke tror jeg at det var noget han sagde i 'Conan'

mvh Zeki

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-01-04 12:25

"Zeki" <zeki@nospam.dk> wrote

> Nåååååeee....du tænker f.eks på (da han blev spurgt af en journalist hvad
> hans første opgave ville være): "To cruszh my enemiez and rape their
> women"???

"To cruzh your enemiezh, zee them driven before you, and to hear the
lamentation of the women"

Kend din Conan

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-04 23:48

"Zeki" <zeki@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Sidstenævnte når dog lige at optræde som prins i en Jackie Chan-film (!)
> inden tiden bliver brugt på andet end at optræde foran kameraet.

Hvad med True Lies 2, Conan 2 osv.... er Arnold ikke på tale der mere?

Rune

Fra : Zeki

Dato : 28-01-04 01:37

> Hvad med True Lies 2, Conan 2 osv.... er Arnold ikke på tale der mere?

Nope. Begge er 'termineret'! Mht Conan 2 kan det da godt være at du kan
vække den til live igen. F.eks ved at klikke her:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00004Y3Q8/ref=sr_aps_dvd_1_2/202-0233999-3027076

mvh Zeki

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-04 07:57

> Nope. Begge er 'termineret'! Mht Conan 2 kan det da godt være at du kan
> vække den til live igen. F.eks ved at klikke her:

> [...]

øhhh?

Jeg har skam allerede de film på DVD

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 28-01-04 13:48

Rune Vestergaard wrote:
> "Zeki" <zeki@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
OK. Men hvorfor snakker du som om Conan 2? Conan The Destroyer er
jo den anden i serien

--
Jeg fatter ikke dem, der brokker sig over at man
kan høre rumskibene flyve rundt ude i rummet i Star Wars.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 28-01-04 01:47

Zeki skrev:

> Sean Connery,

Ham mangler vi jo lige at se i Indy 4.

> Arnold Schwarzenegger.

Og han er jo med i den nye "Welcome to the Jungle" (dog RET lidt).

> Sidstenævnte når dog lige at optræde som prins i en Jackie Chan-film

Og /det/ bliver en stor film.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Marge, it takes two to lie. One to lie and one to listen."

Fra : Lars Ehlers

Dato : 28-01-04 03:14

On Tue, 27 Jan 2004 22:24:56 +0100, "Zeki" <zeki@nospam.dk> wrote:

>Sean Connery, James Caan og Arnold Schwarzenegger.

Ser ud til at James Caan hygger sig med at lave tv. Fed serie i
øvrigt.

http://nbc.com/Las_Vegas/

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Christian Catu

Dato : 03-02-04 17:40

On Tue, 27 Jan 2004 18:13:41 -0800, Lars Ehlers wrote:

> Ser ud til at James Caan hygger sig med at lave tv. Fed serie i
> øvrigt.
>
> http://nbc.com/Las_Vegas/

Uhyggeligt fed serie faktisk. Gad vide hvornår den er at finde på dansk tv