Er det archocentrus sajica jeg har?
Fra : Henrik Bonde

Dato : 27-01-04 20:27

Davs
Jeg er nybegynder, og har købt et akvarie med fisk.
Jeg fik ikke snakket så meget med sælgeren om fiskene, så jeg håber at
kunne få noget hjælp her.

Det drejer sig om et forældrepar (ca 8 og 10 cm) og
ca 20 unger (3 - 5 cm)

Jeg har fundet et billede http://home.online.no/~hotterho/sajica.htm
som ligner den store på en prik, bortset fra at mine har et
rødligt/gyldent skær, istedet for det blålige som på billedet.

Betyder det at jeg har en variation, eller er det en helt anden fisk?

Mvh
Henrik Bonde

Reply adresse virker ikke.
Ved mail, udskift INVALID med it.