Firebird på Dansk
Fra : Lars Raaby

Dato : 27-01-04 20:13

Nu er jeg en af dem som har hentet denne browser.
Jeg har altid brugt IE og syntes at den var udmærket til mig. Men
da jeg lege lidt med at lave hjemmeside som så mange andre syntes
jeg det kunne være sjovt at se siderne i en anden browser.
Valget faldt på firebird da jeg har set her i gruppen at den
overholder W3 standard.

Jeg syntes den er dejlig at arbejde med. Den henter siderne meget
hurtig og var nem at installere. Jeg kunne godt tænke mig den på
Dansk. Findes det?

/Lars
--
Min kone synes jeg er alt for nysgerrig - Eller det er i hvert
fald hvad hun skriver i sin dagbog.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-01-04 21:32

Lars Raaby skrev:

> Jeg syntes den er dejlig at arbejde med. Den henter siderne
> meget hurtig og var nem at installere. Jeg kunne godt tænke
> mig den på Dansk. Findes det?

Så vidt jeg kan se findes FireBird ikke på dansk - men storebror
Mozilla gør:
<http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/mozilla/l10n/lang/moz1.5/mozilla-win32-1.5-daDK-installer.exe>

Mozilla er måske ikke helt så hurtig som FireBird, men det
bruger samme browserteknologi (Gecko) og har i øvrigt en række
værktøjer der er geniale når man arbejder med
hjemmesidefremstilling (DOM inspector, checky- og
livehttpheaders plugin, Javascript konsol og debugger mm.)

--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 27-01-04 23:26

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dks> posting:

>jeg det kunne være sjovt at se siderne i en anden browser.

Du undersøger dem ikke i Opera?

>Valget faldt på firebird da jeg har set her i gruppen at den
>overholder W3 standard.

Det gør Opera nu også.

>Jeg syntes den er dejlig at arbejde med. Den henter siderne meget
>hurtig og var nem at installere. Jeg kunne godt tænke mig den på
>Dansk. Findes det?

Fik jeg sagt Opera?

http://www.opera.com

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Lars Raaby

Dato : 28-01-04 15:47

Christian Bohr-Halling skrev bl.a.:
> "Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dks> posting:

> Du undersøger dem ikke i Opera?
Nej

> Det gør Opera nu også.
OK

> Fik jeg sagt Opera?
Jaja *g*

> http://www.opera.com

/Lars

--
(citat)
Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.