Hvad koster neutral., vacc., øretat. ??
Fra : Helle Larsen

Dato : 27-01-04 18:50

Jeg er nysgerrig med hensyn til priser. Hvad har I betalt for hhv.,
neutralisering, vaccination, øretatoverring ?? Eller for eventuelt en
"pakkeløsning" med alle 3 dele ??

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Brian Olesen

Dato : 27-01-04 19:07

Hejsa
110, kastraktion
vaccine 198
100 kr. Øremærkning.
Det hele skal du lægge moms til.

Mvh. Brian

Fra : Doris

Dato : 27-01-04 20:46

Det var sørme billig, hvor er det henne ??

Fra : cl

Dato : 27-01-04 23:11

ja det lyder billigt. Hvad med bedøvelsen?
Hvor er det henne i landet?

mvh. christina

"Doris", skrev

Fra : Brian Olesen

Dato : 27-01-04 23:21

Hejsa gruppe
Hmmm Doris er vist lidt skummel? I hvert fald sender han/hun svar til min
privatadresse og benytter sig af forskellige navne i de forskellige
newsgroups ser det ud til. Forsøger jeg så at skrive tilbage får jeg min
mail retur med at kontoen er overfyldt. hmmm

Nå pyt jeg må hellere være on topic, så jo det er en helt fair pris synes
jeg og det er i Aalborg.
Faktisk kender jeg til en landdyrlæge, som gør det langt billigere, men
desværre ofte med betændelse til følge og det skal min stuelejlighedernes
konge ikke udsættes for.

Mvh. Brian

Fra : Doris

Dato : 27-01-04 23:58

Hej Brian.
Det kan jeg da ikke forstå, jeg bruger da altid mit navn og jeg fik da
også dit svar ang. prisen. Jeg postede dig privat, for det kunne jeg ikke se
noget forkert i, men hvad hedder jeg da andre steder, det ville da være rart
at vide. Min postkasse er helt tom ???? såå jeg ved ikke hvad der sker.
V.H. Doris.

Fra : Brian Olesen

Dato : 28-01-04 00:10

Hejsa
Tja This Message was undeliverable due to the following reason:

Dansk forklaring, klik her:
http://tdc.mail.dk/cgi-bin/redirect.pl?MsLimitTotalSize

The user(s) account is temporarily over quota.
Det er i hvert fald hvad jeg får retur faktisk i 2 mails. ved ikke lige hvad
der sker, men det er jo heller ikke emnet for denne gruppe, så stopper
tråden om det her og nu. Håber ikke jeg har fornærmet nogen.

Brian

Fra : Doris

Dato : 28-01-04 01:16

Nej, det er okay med mig, lidt sjov skal der jo til ;)

Fra : Christine Clausen

Dato : 27-01-04 19:13

> Helle Larsen skrev:
>
> Jeg er nysgerrig med hensyn til priser. Hvad har I betalt for hhv.,
> neutralisering, vaccination, øretatoverring ?? Eller for eventuelt en
> "pakkeløsning" med alle 3 dele ??

For kastrering (hankat) og øremærkning gav jeg 787.50 kr. alt incl.

Med venlig hilsen
Christine Clausen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 27-01-04 19:26

> [...]
>
> Jeg er nysgerrig med hensyn til priser. Hvad har I betalt for hhv.,
> neutralisering, vaccination, øretatoverring ?? Eller for eventuelt en

Jeg har givet 198 ,- for bedøvelse, 689,- for sterilisering, 71 ,- for
øremærkning, 30,- for smertestillende (som den skulle have 1/2 af om dagen 3
dage efter, den har trods alt været opereret og har smerter ligesom os),
23,75 for pencillin så der ikke går betændelse i såret. Hertil lægges moms =
1265,-. Og det er for en hunkat.

Linda

Fra : Lene Hansen

Dato : 27-01-04 21:18

Jeg har lige haft to katte op og blive kastreret på én gang. Og så er der
lidt rabat på den ene.

Men jeg har givet 375, 50 for kastration på den ene kat og 178,75 på den
anden. Medicinforbrug 50 kr. pr. kat.

Øremærkning 130 kr. pr. kat.

Og så har jeg fået taget en Felv/fiv test på begge katte. Det var 135 kr. pr
kat.

Lene

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 28-01-04 08:52

> [...]
>
> Jeg er nysgerrig med hensyn til priser. Hvad har I betalt for hhv.,
> neutralisering, vaccination, øretatoverring ?? Eller for eventuelt en

Hej Helle.

Det er efterhånden længe siden jeg har fået en kat neutraliseret. Sidst jeg
fik kat, var det allerede klaret .

Men jeg har faktisk så sent som i sidste uge spurgt på pris på vaccination.
Jeg skulle give 460,- for første kat og 225,- for kat nr. to. Altså 685,-
for to katte - og det er inkl. moms. Der er selvfølgelig også inkluderet den
store undersøgelse/sundhedstjek.

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Leyna

Dato : 28-01-04 10:13

On Tue, 27 Jan 2004 18:49:49 +0100, Helle Larsen
<besse.helleKATTE@BAKKEget2net.dk> wrote:

>Jeg er nysgerrig med hensyn til priser. Hvad har I betalt for hhv.,
>neutralisering, vaccination, øretatoverring ?? Eller for eventuelt en
>"pakkeløsning" med alle 3 dele ??

Min lille Buster skal øremærkes og vaccineres i næste måned, og da jeg
alligevel var et smut omkring dyrlægen for nylig, så spurgte jeg lige
om priser.
Øremærkning og vaccination kunne jeg få for ca. 400-500 kr
Men de anbefalede at jeg også fik ham kastreret, og hvis det skulle
med i prisen ville det blive ca. 100 kr. dyrere, for som de sagde...
Det er narkosen der koster. Jeg har valgt at lade ham kastrere, for
det er lidt tåbeligt at vente med det, for så at skulle betale for det
senere. Derudover er jeg ikke så glad for at skulle have mine dyr
bedøvet mere end allerhøjst nødvendigt.
Hvis det er en hunkat du har er prisen altså noget højere, da det er
et noget større indgreb.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Anja

Dato : 28-01-04 08:10

"Helle Larsen" <besse.helleKATTE@BAKKEget2net.dk> wrote in message

> Jeg er nysgerrig med hensyn til priser. Hvad har I betalt for hhv.,
> neutralisering, vaccination, øretatoverring ?? Eller for eventuelt en
> [...]

Jeg gav ca. 850 kr. for kastration af hankat. Øretato koster 200 oveni og
vaccinen kostede ca. 250 kr.

Prisen for en hunkat er den samme bortset fra neutralisionen. Den koster ca.
1350 kr.

Hilsen Anja

Fra : Jynis

Dato : 30-01-04 07:59

> [...]
>
> Jeg er nysgerrig med hensyn til priser. Hvad har I betalt for hhv.,
> neutralisering, vaccination, øretatoverring ?? Eller for eventuelt en

Hej Helle

Da det blev hittemissens tur, betalte jeg 1769 kr. for sterilisation , øre
mærkning , vacsination og medisin.
Med fister kostede det lidt mindre , men aligevel . Han blev vakcineret
noget før kasterationen, fordi jeg havde hørt , der var kattesyge i
området.Alt i alt smøg det sig aligevel op på ca. 1500 kr.
Øremærkning , er en god ting, men hjælper ikke altid, Hittemissen forsvandt
d. 17 - 12- 03 .Vi har selfølgedig meldt hende savnet. osv. Men har ikke
hørt noget. Vi ville meget gerne vide hvad der er sket med hende. I bedste
fald , håber vi hun er "løbet" tilbage til dem hun kom fra.
Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk