Erfaring med Olivers diætfoder
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 27-01-04 16:20

Jeg må nok sande at min lille charmetrold Cheeta må på en lille kur.
Allerede da hun blev neutraliseret sagde dyrlægen at missen var lidt tyk
(godt nok sagde han ikke FOR tyk) og hun bliver vist ikke mindre så nu må
der gøres noget, selv om jeg bedst kan lide en lidt vamset kat.
Men nu er spørgsmålet jo ikke hvad jeg kan lide, men hvad der er bedst for
katten, ihvertfald lige med hensyn til det her.
Nu fodrer jeg med Olivers kattefoder og er egentlig godt tilfreds og vil
godt blive ved med at købe foderet der, da det er en del lettere for mig nu
når jeg ikke har bil.
Er der nogen der fodrer med diætfoderet derfra og har nogle erfaringer de
vil dele med mig?

Hilsen Linda

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 29-01-04 13:54

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:4016818e$0$25843$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

> Er der nogen der fodrer med diætfoderet derfra og har nogle erfaringer de
> vil dele med mig?

Hej Linda

Ja, vi fodrer med Olivers diætfoder. Alladin var meget bange for vores NFO
(Albert, der netop derfor har fundet et nyt hjem), og tilbragte al sin tid
på spisebordet med enkelte udflugter for at trøstespise. Resultatet blev ca.
10 kg! Og selvom Alladin er en stor kat, er det dog 3 kg for meget.
Vi har ikke fodret med diætfoderet så længe, men ser dog allerede en lidt
tyndere Alladin, selvom der er lang vej endnu. Om det så skyldes foderet
eller at Albert er flyttet, og Alladin derfor igen bevæger sig rundt i huset
og løbegården og leger, kan jeg ikke sige, -det er såmænd nok en blanding.
Men alle vores tre trives i hvert fald fint på foderet!

MVH Mette