Tak for jeres støtte!!!
Fra : Nina Søgaard

Dato : 27-01-04 15:08

Hej igen......

Jeg vil lige sige tak for jeres støtte i tråden "Puha, jeg gruer for i
morgen".
Nu er den tunge gang så gået og min Charlie-mis har fået fred!
Dyrlægen var enig, det liv var ikke længere værdigt; hans mund var så
betændt at han dårligt kunne spise mere, og han havde overhovedet ikke
taget på siden oktober, på trods af at han var i voksealderen.
Han havde også fået fedthale, og selv det var betændt nu, grundet hans
dårlige tilstand og vejrtrækningen var dårlig...... Så jeg er glad for
at det nu er overstået!!!
Stakkels kat!

Til Nina, Tender Tribes, tak for din medfølelse. Jeg vil jo også selv
avle lidt på Maine Coon, og jeg må da sige at jeg efterhånden har fået
vist nogle grelle eksempler på hvordan det IKKE skal gøres! Men jeg
mister ikke modet, det må være kattenes ve og vel frem for alt og IKKE
penge og des lige når man opdrætter!
Og sagen bliver stadig kørt til ende i DP, jeg håber at denne opdrætter
får en lærestreg der kan mærkes, en gang for alle.

Nu vil jeg trække mig lidt tilbage og nusse om den resterende flok.
Tak for jeres venlige ord!

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle Larsen

Dato : 28-01-04 15:36

> [...]
> får en lærestreg der kan mærkes, en gang for alle.
>
> Nu vil jeg trække mig lidt tilbage og nusse om den resterende flok.

Det gør mig ondt for din Charlie-mis, at han skulle have det sådan !
Og det gør mig ondt for dig !!!

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-01-04 22:19

> [...]
> får en lærestreg der kan mærkes, en gang for alle.
>
> Nu vil jeg trække mig lidt tilbage og nusse om den resterende flok.

Synes ikke min post gik igennem. Måske sunsite har problemer?
Prøver lige at sende mit svar igen

Hej Nina

Ja kom du ovenpå igen og få overstået den sag. Der findes mange sunde
og
smukke maine cooner i verden. Så fat mod og brug tiden til at lære alt
hvad
du kan, så du fremover kan undgå at komme i den ulykkelige situation
igen.

Kender du den her?
http://bowen1.home.mindspring.com/mchs/home.htm
Der er god info og gode links
Og her er til alverdens spændende opdrættere
http://kcwingwalker.tripod.com/22Welcome.html

Pøj pøj med det, Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-01-04 22:19

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-01-04 22:41

Okay, så fik jeg vist "sagt" min mening *G*
Beklager jeg har "tæppebombet" gruppen. Har egentlig kun sendt 2 afsted.
Er der andre der har haft problemer med Sunsite her til aften?

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Helle Madsen

Dato : 28-01-04 23:06

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> skrev i en meddelelse
> Okay, så fik jeg vist "sagt" min mening *G*
> Beklager jeg har "tæppebombet" gruppen. Har egentlig kun sendt 2 afsted.
> Er der andre der har haft problemer med Sunsite her til aften?

Det har absolut heller ikke vrket hos mig. Har ikke engang kunnet modtage
beskeder.

Mvh Helle Madsen

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-01-04 23:19

In article <bv9a9s$10b$1@sunsite.dk>, Nina, Tender Tribes
<NOSPAMnina@knus.dk> wrote:

> Beklager jeg har "tæppebombet" gruppen. Har egentlig kun sendt 2 afsted.
> Er der andre der har haft problemer med Sunsite her til aften?

Ja, der var et par indlæg, der var utrooolig længe undervejs .-(
Jeg var også lige ved at poste dem igen, men så tænkte jeg at de nok
hang fast i en cyper-trafikprop et sted og dukkede op senere...

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-01-04 20:11

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-01-04 20:18