Software Update virker ikke
Fra : Mikael Kern

Dato : 27-01-04 15:00

Når jeg prøver at opdatere software, får jeg følgende besked:

The update "bla bla bla" could not be verified and expanded correctly.
Make sure you have permission to write to
/tmp/501/TemporaryItems/com.apple.Softwareupdate, then try again.

Jeg har repareret tilladelser, men det hjælper ikke.
Hvad gør man så?

mvh Mikael Kern
--
Andel byttes: København til Århus. Jeg vil hjem til Århus, bor
centralt og roligt på 2000 Frederiksberg. Se også min annonce på dk.marked.privat.bolig

Arbejdskraft tilbydes: Video, foto, streaming, internet, Mac...
(:-{d)

Fra : Tom

Dato : 27-01-04 15:23

On 27/01/04 15:00, in article 40166EFC.40D7296F@kern.dk, "Mikael Kern"
<nospam@kern.dk> wrote:

> [...]
> /tmp/501/TemporaryItems/com.apple.Softwareupdate, then try again.
>
> Jeg har repareret tilladelser, men det hjælper ikke.

Ingen problemer her.. Den spurgte pænt om jeg ville genstarte..
Panther Server.. ( 10.3.2 768MB Ram 2x500 mhz OSX på en LVD 10k disk på et
Adaptec 29160n kort)

Fra : nospam

Dato : 27-01-04 16:20

Du er osse altid heldig med software....