Film om voldtægtsoffer turned mesterskytte~
Fra : -V-

Dato : 26-01-04 22:27

For mange herrens år siden så jeg en film om en kvinde, som blev voldtaget
af en bekendt.

Af glemte grunde blev voldtægtsforbryderen ikke tiltalt, og kunne leve
videre i frihed.
Han var åbenbart konkurrencepistolskytte, og god til det. Hun begynder selv
at konkurrere, er åbenbart bedre til det, og begynder at true hans status
som den bedste.
Udover det faktum at hun er pissed off og hævngerrig.

En detalje mere: han skyder med automatpistol, hun med tromlerevolver.

Hvad hedder filmen?

-V-

Fra : vadmand

Dato : 26-01-04 22:31

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Udover det faktum at hun er pissed off og hævngerrig.
>
> En detalje mere: han skyder med automatpistol, hun med tromlerevolver.

Aner det ikke, men den blev vist på tv i går.

Per V.

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-01-04 22:38

vadmand wrote:

> Aner det ikke, men den blev vist på tv i går.

LOL!

/David

Fra : -V-

Dato : 26-01-04 22:53

vadmand wrote:
> Aner det ikke, men den blev vist på tv i går.

Desværre, men 'min' film er mindst 10 år gammel - formentlig mere.

-V-

PS: Nu håber jeg ikke at mit tidligere afsendte indlæg røg afsted alligevel.
Jeg nåede nemlig ikke at tjekke Vadmands oplysninger.

Fra : vadmand

Dato : 26-01-04 23:12

> Desværre, men 'min' film er mindst 10 år gammel - formentlig mere.

Filmen i går hed "An Eye for an eye" med Sally Fields og var fra 1996.
Forskræppet så fuldstændigt ud som det, dy beskrev - en voldtægtsmorder
(Kiefer Sutherland) går fri, og moderen (eller var det ofret?) lærer sig at
skyde for at hævne sig.

Men temaet er selvfølgelig ret oplagt, så der findes sikkert flere film med
samme historie.

Per V.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 26-01-04 23:13

vadmand skrev:

> [...]
> voldtægtsmorder (Kiefer Sutherland) går fri, og moderen (eller var
> det ofret?) lærer sig at skyde for at hævne sig.

Hvordan havde du forestillet sig, at et mordoffer skulle lære at skyde?

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Marge, don't discourage the boy! Weaseling out of things is important

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 27-01-04 01:15

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan havde du forestillet sig, at et mordoffer skulle lære at skyde?

I himlen.

Senere kaster ofrets søstre en Summon Dead spell og hun får hævn.

Lyder som en fed film.

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 27-01-04 01:22

Fra : -V-

Dato : 27-01-04 18:09

Peter Bjerre Rosa wrote:

> Hvordan havde du forestillet sig, at et mordoffer skulle lære at
> skyde?

Èt ord: r u m v a m p y r

-V-

Fra : Stefan Holm

Dato : 27-01-04 10:52

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> writes:

> Hvordan havde du forestillet sig, at et mordoffer skulle lære at
> skyde?

Hun har en tidsmaskine?

--
Stefan Holm
"Når jeg ikke griner så meget, som jeg så gerne ville have gjort,

Fra : Morten DH

Dato : 27-01-04 18:38

Den er udgivet på DVD inden for de sidste par år - kan ikke lige huske
titlen... skal lige hjem og rode bunken igenne - er sikker på det er den du
mener...

Fra : -V-

Dato : 27-01-04 22:38

Morten DH wrote:
> Den er udgivet på DVD inden for de sidste par år - kan ikke lige huske
> titlen... skal lige hjem og rode bunken igenne - er sikker på det er
> den du mener...

Jeg skælver i spændt forventning.

-V-

Fra : Morten DH

Dato : 28-01-04 19:19

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg skælver i spændt forventning.

Det er den her jeg tænkte på: http://www.imdb.com/title/tt0085418/

Den er udgivet af Anchor Bay i R1 under tiltlen "Handgun"

Fra : -V-

Dato : 01-02-04 23:35

Morten DH wrote:
> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Det er den her jeg tænkte på: http://www.imdb.com/title/tt0085418/
>
> Den er udgivet af Anchor Bay i R1 under tiltlen "Handgun"

Ved du hvad, Morten DH?

Det kunne faktisk godt være den, men jeg tør ikke at lægge hovedet på
blokken uden at have set den først.
Så er spørgsmålet bare, hvor jeg finder den?

-V-

PS: Og manne ta' ska' han ha'.

Fra : Morten DH

Dato : 02-02-04 16:21

> Så er spørgsmålet bare, hvor jeg finder den?

http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=8940

Har ikke selv handlet der; men ellers spørg i
dk.marked.privat.tv+video.dvd - der er mange gode erfaringer at høste...