mødom 120.000 kr.
Fra : Andropov

Dato : 26-01-04 21:43

Sælger mødom på nettet

18-årige Rosie Reid fra England bortauktionerer sin uskyld hos eBay
for at få råd til at studere

Af ms - 15:55 - 26. jan. 2004

Selv om 18-årige Rosie Reid er lesbisk, bortaktionerer hun nu sin
mødom til den højestbydende mand på Internettet.

Hun siger, at pengene skal bruges til at finansiere hendes studier på
universitetet i Bristol:

- Jeg har to muligheder: Enten må jeg gældsætte mig yderligere, eller
også må jeg prostituere mig på Internettet for at få råd til min
uddannelse, siger Rosie til den britiske avis News of the World.

Og eftersom Rosie ikke er interesseret i at låne flere penge, har hun
lagt følgende annonce på eBay:

'Attenårig universitetsstuderende sælger sin mødom. Har aldrig mistet
den, fordi jeg er lesbisk'.

Rosie modtog på tre dage over 7000 bud – derefter pillede eBay
annoncen af.

Rosie understreger imidlertid over for News of the World, at hun
stadig er til salg. Det højeste bud er foreløbig på 120.000 kroner.

18-årig Rosie sælger sin uskyld til højestbydende:

Fra : Big dane

Dato : 26-01-04 23:33

Hejsa Gruppe
Cool at hun tør!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-01-04 01:43

On Mon, 26 Jan 2004 23:33:11 +0100, "Big dane" <sex-service@dksex.dk>
wrote:

>Hejsa Gruppe
>Cool at hun tør!

ja jeg synes da også det er ok :)

--

1.)Mv. Bo M Mogensen
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : Andropov

Dato : 27-01-04 10:45

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote in message news:<m0db10hd1bfs1vcrnbclurjjaqskapb9ik@4ax.com>...

> ja jeg synes da også det er ok :)

Der er nok nogen som fristes til at få lavet en kunstig mødom :)

Fra : thomas

Dato : 30-01-04 08:25

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> ja jeg synes da også det er ok :)

det er bare synd du ikke kan bruge den lille dims mere

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 27-01-04 06:42

"Big dane" <sex-service@dksex.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Gruppe

Hej Store Dreng

> Cool at hun tør!

Hvad er der at turde? Hun er da langt fra den eneste der har solgt sin
mødom, omend man kan betvivle om den stadig er intakt blot fordi hun er
lesbisk.

Og mange mødomme er da blevet solgt for langt mindre en 120.000.

Lars

Fra : Big dane

Dato : 27-01-04 11:21

Hej igen

> Hvad er der at turde? Hun er da langt fra den eneste der har solgt sin
> mødom, omend man kan betvivle om den stadig er intakt blot fordi hun er
> lesbisk.

Hihihi ja det kan man jo. Får pludselig nogle billeder af piger med
overdrevent store dildoer gennemkneppe hinanden. Ikke det værste syn i
grunden. Men hun kan ikke være helt uerfarn, når hun tør springe ud i et
salg af sin mødom. Men det er altså modigt af hende at gøre det.

> Og mange mødomme er da blevet solgt for langt mindre en 120.000.
>
> Lars

Det er de nok. Dem jeg har haft den blandede fornøjelse af at trænge igennem
har jeg nu ikke givet noget for. *ggg*

Hilsen the Big dane

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 27-01-04 16:50

"Big dane" <sex-service@dksex.dk> skrev i en meddelelse
> Hej igen

Selv hej Store Dreng!

> Hihihi ja det kan man jo. Får pludselig nogle billeder af piger med
> overdrevent store dildoer gennemkneppe hinanden.

De fleste lesbiske bruger ikke dildoer, men en hel hånd kan da også sagten
gennembryde en mødom.

> Det er de nok. Dem jeg har haft den blandede fornøjelse af at trænge
igennem
> har jeg nu ikke givet noget for. *ggg*

Helt gratis har de nok ikke været. Hvor meget løber det ikke op i med
drinks, taxa osv.?

Lars

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-01-04 16:54

Lars Wagner Hansen wrote:

> Helt gratis har de nok ikke været. Hvor meget løber det ikke op i med
> drinks, taxa osv.?

Gør det hellere op i tid og regn dem med, der ikke endte i penetration.

Mark

Fra : Big dane

Dato : 27-01-04 17:59

Hejsa Lars one more time

> De fleste lesbiske bruger ikke dildoer, men en hel hånd kan da også sagten
> gennembryde en mødom.

Joda no problem.
Men hvis man kommer løbende med en stor beskidt knyttet næve og banker den
dybt ind i en ung pige på under 18 år lesbisk eller ej, så er man vist en
anelse ufølsom. *ggg*
Og hvor ved du egentlig fra, at lesbiske ikke bruger dildoer? selv søde små
heteroer bruger dem da meget påstår postordrerfirmaerne i hvert fald.

> Helt gratis har de nok ikke været. Hvor meget løber det ikke op i med
> drinks, taxa osv.?
>
> Lars

Hehh hmm shhhs det skulle jo helst ikke frem. Desuden husker jeg det ikke og
skulle vel bruge en taxa alligevel.

BD

Fra : Slif

Dato : 27-01-04 20:22

> [...]
små
> heteroer bruger dem da meget påstår postordrerfirmaerne i hvert fald.

Jeg og min kæreste bruger det da, jeg tager gerne en dildo og masserer hende
med vibrationen indefra og på hendes klitoris og lige inden hun kommer
stopper vi og udfører et dejligt lang samleje. Hun kan godt nå at komme 2
Gange på sådan en aften.

h /Slif

Fra : Andropov

Dato : 27-01-04 11:33

Big dane skrev:

> [...]

> Lars

>Det er de nok. Dem jeg har haft den blandede fornøjelse af at trænge

Tænk på, så er du skyld i der sidder en stakkels forgældet skolepige
fordi du ikke har betalt 120.000 :)

Fra : Big dane

Dato : 27-01-04 14:03

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> igennem
>
> Tænk på, så er du skyld i der sidder en stakkels forgældet skolepige
> fordi du ikke har betalt 120.000 :)

Ja for pokker. Det er jeg sådan set næsten ked af.
Men hun overlever nok *ggg*

BD

Fra : Andropov

Dato : 27-01-04 12:24

Mark skrev:

>Nu mangler vi bare en genert betuttet fyr, der ikke er så god til det
med
>pigerne, gør det samme.

Jeg kunne godt bruge 120.000kr. Men er bange for at der ikke er nogen
kvinder som vil give så meget :)

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 28-01-04 12:20

Andropov wrote:

> med
>
> Jeg kunne godt bruge 120.000kr. Men er bange for at der ikke er nogen
> kvinder som vil give så meget :)

Jeg fatter ikke de mænd som som vil give så meget... For de penge kan hun
vel få opereret "sin uskyldighed" tilbage og derudover kan man i Danmark
købe et knald hos en luder for ca. 500 kr... Luderne er nok lidt mere
"øvede" end den omtalte kvinde, men de 120.000 kr skulle så svare til ca.
240 luder-besøg.

Personligt ville jeg 100 gange hellere vælge de 240 luderbesøg end
"jomfruen".

Men jeg har hørt at prostitution er ulovligt i USA og mon ikke der er mange
rige amerikanere på ebay som byder på at få lov til at tage kvindens mødom?
Er der mon så nogen der kan svare mig på om det hun gør, er at sidestille
med prostitution på nettet? Umiddelbart ville jeg da sige ja. Hvad siger i?

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Kim Høegh-Guldberg

Dato : 04-02-04 09:04

jeg vil da nok mene, at hun er den dyreste luder jeg har hørt om indtil nu.
Og hvis jeg endelig havde 120.000.- var det sgu ikke det de gik til

"Martin Jørgensen" <unoder(spam-protected)@(remove-these)jay.net> skrev i en
meddelelse news:40179b66$0$1582$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Andropov

Dato : 28-01-04 14:07

Martin skrev:

>Jeg fatter ikke de mænd som som vil give så meget... For de penge kan
hun
>vel få opereret "sin uskyldighed" tilbage og derudover kan man i
Danmark

Ja, det kan han jo ikke være sikker på hun ikke allerede har fået
gjort.
Ellers må han jo lade hende undersøge af en læge først :)

>købe et knald hos en luder for ca. 500 kr... Luderne er nok lidt mere
>"øvede" end den omtalte kvinde, men de 120.000 kr skulle så svare til
ca.
>240 luder-besøg.

Ja, det er lige omkring et års forbrug :)

> [...]

mødom?
>Er der mon så nogen der kan svare mig på om det hun gør, er at

Jo, det må vel "høre til faget frem og tilbage" som ham dildosælgeren
på sexmesser fra Hobro plejer at kalde det :)

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 29-01-04 12:42

Andropov wrote:

> [...]
> gjort.
> Ellers må han jo lade hende undersøge af en læge først :)

Det gider hun jo nok ikke være med til så

-snip resten-

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Andropov

Dato : 13-02-04 15:32

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in message

> [...]
> lesbisk.
>
> Og mange mødomme er da blevet solgt for langt mindre en 120.000.

Det ser ud til at vedkommende har trukket sit tilbud tilbage, men
92400kr er åbenbart højeste bud. Men nu ser det ud til at hun får
problemer på grund af at det jo egentlig er prostitution:

"Auktionen sluttede i søndags med et bud på 8400 £ - 92400 kr.

Politiet er nu gået ind i sagen om den 18-årige Rosie Reid fra
London-området, som har sat sin mødom til salg på internettet for at
tjene penge til sine studier.
- Vi modtager i øjeblikket juridisk bistand, fordi det er en gråzone,
siger en talsmand for politiet i Avon og Somerset.

- På den ene side er hun jo myndig og kan gøre med sin krop, hvad hun
vil, men på den anden side er det vel at sammenligne med prostitution
- og det er ulovligt, forklarer han."

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-01-04 12:14

Fra : sali

Dato : 29-01-04 17:49

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> mødom til den højestbydende mand på Internettet.
>
> Hun siger, at pengene skal bruges til at finansiere hendes studier på

Sgu da mega sørgeligt at hun bor i et land hvor ikke alle har råd hvis de
har dåd til at gå på universitet!. Sådan ender DK også hvis VK forsætter
deres nuværende kurs. Så er vi mange der må "prostituere" sig.

Fra : nusle

Dato : 31-01-04 12:57

"sali" <nono@donnotreply.ru> skrev i en meddelelse

Hej,

> Sgu da mega sørgeligt at hun bor i et land hvor ikke alle har råd hvis de
> har dåd til at gå på universitet!. Sådan ender DK også hvis VK forsætter
> deres nuværende kurs. Så er vi mange der må "prostituere" sig.

Tak, fordi du lige pointerede det vigtigste, og så dejligt
kortfattet og præcist.

Der er noget galt, men de som "har" tænker enten kun
på sig selv, og/eller også gider de ikke involvere sig -
og de som ikke "har" kæmper en brav kamp for at få
tingene til at fungerer og har derfor ikke tid og/eller
overskud til at gøre noget ved det. Det kan politiske
partier, som ideologisk set har deres rod i negativ
egoisme (den der er på bekostning af andre), udnytte
til at forringe det generelle velfærd, og højne velfærdet
for de udvalgte.

Det er inderligt usmageligt, selvom det unægteligt er
meget nemmere at fokusere på eget velfærd og være
blind for andres mangel på samme - hvis man altså
evner at sætte sig ud over sin medmenneskelige
samvittighed. Det ser det desværre ud som om flere
og flere får det lettere og lettere ved. Det gælder og-
så de politiske partier set i et overordnet perspektiv.

En hage ved "fidusen" der ligger i denne leflen for
laveste fællesnævner er, at det over tid gennemsyrer
samfundet og springer i øjnene overalt. Når samfun-
dets "spidser" legaliserer afstumpethed, kan det ikke
undre, at det også er det der vælter op nedefra og
får selve fundamentet til at vakle.

Det er trist at være vidne til. Man kan dog trøste sig
ved viden om, at når det bliver skidt nok, bliver det
også åbenlyst for enhver at det ikke længere kan
hverken skjules eller pyntes eller gøres spiseligt
- og så kommer der igen bedre tider. Menneskelig
dårskab har også sin cyklus.

mange hilsner
nusle

FUT: dk.politik