Begrænsning af downloadstørrelse?
Fra : Olsen

Dato : 26-01-04 18:30

Har pludselig fået det problem at jeg ikke kan downloade filer over 1
mb.
Mon der er sat et max ind et eller andet sted i regedit eller?

Bruger XPpro (administrator) og IE6

\Olsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-01-04 19:22

"Olsen" <snipnospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Har pludselig fået det problem at jeg ikke kan downloade filer over 1
> mb.
> Mon der er sat et max ind et eller andet sted i regedit eller?

Kan du mon have sat IE's cache til 1 MB ?

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Olsen

Dato : 26-01-04 22:56

Ivan V. Klattrup wrote:
> Kan du mon have sat IE's cache til 1 MB ?

Måske. Hvordan rettes det?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-01-04 23:11

> Måske. Hvordan rettes det?

Funktioner - "Midlertidige Internetfiler" Indstillinger - juster skyderen
til den størrelse du vil have.

Jeg er dog ikke sikker på at det er løsningen på dit problem, men muligheden
foreligger da.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Olsen

Dato : 27-01-04 02:03

Ivan V. Klattrup wrote:
> Jeg er dog ikke sikker på at det er løsningen på dit problem, men
> muligheden foreligger da.

Næ, det var det ikke.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 27-01-04 02:22

Olsen skrev:

> Bruger XPpro (administrator) og IE6

Hvad med Start > Kør: gpedit.msc
Administrative Templates under User Configuration > Internet Explorer >
Persistence Behaviour > File size limit for Internet zone > Per document
(in kilobytes)? Er den stillet til 1024 KB, eller står der Not configured
ud for? (standardindstillingen er Not configured).

Madsen.

Fra : Olsen

Dato : 27-01-04 10:16

Thomas Madsen wrote:
> [...]
> document (in kilobytes)? Er den stillet til 1024 KB, eller står der
> Not configured ud for? (standardindstillingen er Not configured).

De står til standard (Not configured)