Huskatte på udstilling
Fra : Christina K

Dato : 21-04-01 20:51

Hej Gruppe

Efter at været på udstilling i dag i Vejle og set en masse dejlige
katte, har jeg lige et spørgsmål. Jeg fulgte bedømmelsen af huskattene
og blev selvfølgelig overbevist om at min egen overdejlige megalækre og
verden har aldrig set ligende huskat Askepot, var den skønneste af
alle katte .

Men hun er steriliseret, kan hun så stille op? Ved racekattene er der jo
forskellige klasser alt afhængig af om de er steriliseret eller ej. Det
er ikke fordi at jeg vil udstille hende, men tanken er jo meget sjov. I
hvertifald vil jeg gerne vide om det kan lade sig gøre?

Hun er 10 mdr.

Miauuuhilsen Christina & Askepot

Fra : Nina El Falaki

Dato : 21-04-01 21:20

Hej Christina

Vist kan du udstille, alle de andre huskatte er såmænd også neutraliserede.
Men du skal være medlem af en hovedklub.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Kenneth Bay Smidt

Dato : 22-04-01 07:38

Det er en forkert opfattelse, at alle huskatte der bliver udstillet er
neutraliseret.
Vores udstillings huskat er ikke neutraliseret. Der er mange som udstiller
fertile huskatte.

Venlig hilsen
Kenneth Bay Smidt

Fra : Dorthe N. Nielsen

Dato : 22-04-01 23:39

Hej Christina

der er ikke nogen krav om huskatte skal, eller ikke skal være neutraliseret.
Når de skal udstilles.

Du skal dog være medlem af en katteklub. Og katten skal have sin vacc.
Det er stort set de betingelser der er ved udstilling af huskatte.

Jeg synes du skulle overveje at tage din pige med på en udstilling. Da det
er dejligt når der møder mange huskatte op

KH
Dorthe
Katteri FRECATDO