Hjemmeside revideret.
Fra : Steen Thomsen

Dato : 26-01-04 18:01

Jeg har slægtsforsket siden 1990, og har over 18.500 personer i min
slægtsbase. Her er anetavler, efternavnelister (12.500 danske mm),
stednavnelister (140 stednavne med over 10 personer hver) og islændere
(1.700 personer fra Reykjavík, nordlandet og nordvestlandet).

Siderne er lavet med mit eget program Ahne2Web (vers 5 er på vej).

Store navne:
-sen navne(!).
Beck (38), Beckman (51), Bendixsen (65), Berg (33), Boysen (24), Brock
(33), Bruun (49), Busch (45),
Dahlman (25), Dorph (22),
Feveile (Fæveil) (93), Fischer (56), Freuchen (30),
Gamst (42), Gaarder (28),
Hagelstein (41), Hagemann (25), Hartmann (21), Holmer (24), Hørning
(22), Høyer (59),
Juul (45),
Kabell (35), Klein (37), Koch (34), Kofoed (33), Kruuse (21),
Lange (211), Langhinrichs (23), Leth (36), Lever (24), Lindemann (30),
Loss (148), Lossius (22), Lutzhøft / Lutzhöft (28), Lützhøft / Lützhöft
(27),
Mammen (107), Monrad (46), Muntprat (31), Møller (110), Mønsted (25),
Nisson (36), Nyegaard (26), Næsted (22),
Obelitz (61),
Rafn (125),
Saxe (45), Schlaikier (50), Schmidt (27), Schütt (117), Schaarup (34),
Sommer (25), Suhr (41), Sønnichsen / Sönnichsen (59),
Thaysen (157), Thielsen (26), Thønnesen (26), Tulinius / Tuliníus (39),
Tønnesen (25),
Winther (84), Wolff (24), Wulff (38),

------------------
Store steder:
Achtrup (39), Assens (58),
Blans i Ullerup s (18), Bodilsker (32), Bov (275), Bregninge-Søby på
Ærø (190),
Ensted (78),
Felsted (181), Flensburg (87), Fåborg (89),
Grenå / Grenå (107), Grurup i Thy (11),
Haderslev (39), Helsingør (28), Hjerndrup (28), Holbøl (31), Horsens
(130), Hundslund (28), Hylke nær Skanderborg (36), Højer (31),
Jungshoved (30),
Kolding (257), København (1369),
Maribo (42),
Nakskov (48), Nexø (106),
Odense (64), Olde på Ærø (29),
Randers (282), Rinkenæs (205), Rise på Ærø (43),
Skanderborg (85), Skanderborg Ladegård (20), Skanderborg
Rytterdistrikt (54), Sottrup (75), Svendborg (72), Sønderborg (88),
Tirslund (28), Tranderup på Ærø (104),
Ulbølle på Sydfyn (74), Ullerup på Sundeved (32),
Varnæs (27), Vejle (232), Velling (28)

De bedste hilsner
Steen Thomsen

Steen Thomsen http://www.danbbs.dk/~stst/
Frederikssundsvej 128 H st-th
DK 2700 Brønshøj
Danmark
Tlf: +45 3880 0202 steenthomsen@danbbs.dk

Fra : Hugh Watkins

Dato : 27-01-04 01:02

good site plenty of data

Amerika / Amerika is too vague

better USA America to help english speaking google usres find your page

in fact a good idea to list state city county

http://familytreemaker.genealogy.com/users/w/a/t/Hugh-B-Watkins/index.html does well in searches although amaterish on comparison
with yours

I like to put all the details on the web
http://familytreemaker.genealogy.com/users/w/a/t/Hugh-B-Watkins/WEBSITE-0001/UHP-0508.html

the software is not good at same sex friendships and wrongly says married

this is family history rather than genealogy of course

your http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=site:www%2Edanbbs%2Edk+%22albert+christensen%22

is good

more than 900 on the web
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&newwindow=1&safe=off&q=+%22albert+christensen%22&btnG=Google+Search

Hugh W

--

Danish genealogy - dansk genealogi
http://www.rootsweb.com/~dnkcen/index.html
"Steen Thomsen" <steenthomsen@danbbs.dk> wrote in message news:401547E0.DFF08CA6@danbbs.dk...
[...]

snip

Fra : JB

Dato : 27-01-04 03:16

hvorfor svare du ikke på dansk

JB

Hugh Watkins <hugh_watkins@msn.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bv49nf$o7127$1@ID-71976.news.uni-berlin.de...

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-04 10:53

"JB" <oz7aik@mail.dkx> wrote in message

> hvorfor svare du ikke på dansk

Det er da fordi det er langt nemmere at forstå hvad Hugh skriver når han
bruger sit hjemlands vemodige sprog, som vi andre nok behersker en anelse
bedre end englændere almindeligvis behersker vort muddermål - eller som Ibn
Fadlin bemærkede om vore glorværdig forfædre, vikingerne i 900-tallet:
"Deres sang lyder som hundegøen"

--
Vindskibelig hvislen

Børge Askholm

Husk at rette min mailadresse til det korrekte @

hjemmesideadresse: www.baskholm.dk

Fra : Chr. Wirenfeldt

Dato : 27-01-04 12:51

"JB" skrev:

> hvorfor svare du ikke på dansk
>
> JB

Hvorfor er du anonym, og hvorfor følger du ikke "netiketten"?

Mvh
Chr. Wirenfeldt

Fra : Hugh Watkins

Dato : 28-01-04 09:49

"JB" <oz7aik@mail.dkx> wrote in message news:4015c9da$0$27360$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> hvorfor svare du ikke på dansk

LOL

fordi jeg er ikke dansker
og jeg gide ikke

heller læs mit profil på http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=1

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=6980

ellers "Resumé" på pol-dansk

nedunder

mvh

Hugh W

--

Danish genealogy - dansk genealogi
http://www.rootsweb.com/~dnkcen/index.html

Hugh Watkins

Mine are the macaronic pages (that means mixed language!)

Skriv til: hugh_watkins@net.dialog.dk

Hjemmeside: http://www.genealogi.co.uk

Resumé:

Former Moderator (eller Ordstyrer) på Rejser og Café
Founder of THE ENGLISH PUB part of the sadly missed Politiken on Line BBS
Hugh Watkins FAQ;

Hvorfor ikke paa DANSK! because my written Danish is very ungrammatical
and I would not be taken seriously - to reach a standard which would satisfy myself
I would need to take a Cand. Mag. and at age 68 I will not live long enough.

As a native speaker of English I have easy access to 80% of the web
so I make myself useful
finding out all I can - just ask for help.
Also by email. Helst paa Dansk - I will answer in English.

Hvor kommer du fra? born 1936 Sutton Coldfield, Birmingham England ; English/British;
20 years in Denmark;
fell in love with a Danish girl; 3 children;
speak fluent accented Danish.
Early pension because of bad health (arthritis etc etc - how boring!!)
>>> 1 March 2003 much better working nearly full time as a writer and genealogist
living in Solihull England UK telephone (+44) 121 770 0288

Hvad laver du? jobs:- British Army field engineer and musician,
peripatetic teacher of wind instruments,
fagottist, conductor, music school chief,
life insurance, gliding instructor, writer, critic,
film statist (fat man), KBHN taxi driver, writer, poet. pensioner

interests and hobbies - above + sciences, vikings, local history, philosophy (Åu KU),
MacFreak, arts, reading. Language,
ex Tekniker Radio Jazz, writing html usenet
especially news:misc.writing and news:soc.culture.nordic

Hvad computer bruger du? Started with a Mac SE because I refused to learn DOS
- the writers tool became a strong hobby.
Then Macintosh SE 30 second hand and my net Kindergarten was Politiken on Line. A bargain Olivetti Envision P75 at sale price
2900 kr
new Spanish model multi media in Denmark 1/4/97 gave me Windows experience

WAS using Win98 on a K6 bamboo machine (it broke - power saving relay)
assembled by Dansk Computer Kbhn N (bankrupt no guarantee)

iMAC original model BEST machine ever OK!!!!!!!!!!

Now a Compaq Internet PC Win 98
over in England for the time being
I like to use Dragon Naturally Speaking, dictating instead of typing
and this was not on Mac OS yet

and now a SONY laptop with WIN2000 and lots of security patches

Hvad ISP? AOL dsl unlimited use.
i Dk Gør det selv ADSL hos TDC

To check out what I have written here http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=6980
find the SØG DEBAT box at the top of this page
and search on Watkins or Hugh (more than 500 at the time of writing)

Favorit hjemmesider:

Genealogy mailing lists
Watkins Family Genealogy Forum
My other friends
AOL

ellers "hugh watkins"

http://groups.google.com/groups?q=%22hugh+watkins%22&num=100&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&newwindow=1&safe=off&scoring=d

begin 666 trans.gif
K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Jan Tuxen

Dato : 27-01-04 22:13

On Mon, 26 Jan 2004 18:01:20 +0100, Steen Thomsen
<steenthomsen@danbbs.dk> wrote:

>Siderne er lavet med mit eget program Ahne2Web (vers 5 er på vej).

Det glæder mig, at en ny version er på vej. Jeg er er en stor
tilhænger af dit program. Det er efter min mening et af de få, som på
fornuftig vis kan omsætte gedcom-filer til meningsfyldte og brugbare
web-sider, specielt den grafiske fremstilling af anetræer.

Jeg håber, at du benytter lejligheden til at opgradere programmet til
standard HTML og til at knytte flere anetræer sammen.

--
Jan Tuxen
http://www.tuxen.info/