Mangler bios til Lucky-star bundkort
Fra : Tue

Dato : 26-01-04 17:20

Hej

Efter at Zitech havde misinformeret en bekendt med hvad det var for et
bundkort der sad i hans Zitech PC har vi fået oploadet en forkert bios.
Zitech er villige til at brænde en ny bios i E-prommen hvis vi kan finde en.

Lucky-star har tilsyneladende ikke mere nogen hjemmeside, så jeg ville hører
om der er nogen her der ligger inde med en.
Det er et Lucky-star 5mvp3 bundkort

mvh Tue

Fra : J Larsen

Dato : 26-01-04 19:00

Hej

"Tue" <tue@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hører
> om der er nogen her der ligger inde med en.

Prøv her
http://www.hwupgrade.com/motherboard/socket7_comparison/index12.html

Mvh. J Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-04 19:23

Tue wrote:

> Zitech er villige til at brænde en ny bios i E-prommen hvis vi kan finde en.
> Det er et Lucky-star 5mvp3 bundkort

http://web.inter.nl.net/hcc/J.Steunebrink/k6plus.htm

Lucky Star    5MVP3    #LEB9-01    04/25/2001    LEB9-1.ZIP

(ca. 1/3 nede ad siden)

Fra : Tue

Dato : 29-01-04 11:56

Jeg siger mange tak for hjælpen