Grim lugt
Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 26-01-04 16:38

Hej.

Min lille hunmis er i løbetid for 3. gang. Denne gang lugter hun
forfærdeligt! Det er en meget stram, sur lugt. Er det almindeligt at de
lugter så slemt når de er i løb?

Ydermere har hun fået den vane at i stedet for at ligge i skødet på mig står
hun på hovedet så hendes numse er helt oppe ved mit ansigt, så står hun
rigtig og gør sig lægger og håber på at jeg vil nusse hende bagi med min
næse. Det gør det jo ikke ligefrem bedre.

Med venlig hilsen Camilla, der ikke havde forestillet sig at hun ville komme
i løbetid så tidligt og derfor ikke fik begyndt at spare sammen til
neutralisering.

Fra : Mr bob

Dato : 26-01-04 16:47

"Camilla W. Pedersen" skrev i en meddelelse news:bv3c91$7ra$1@sunsite.dk...
> [...]
komme
> i løbetid så tidligt og derfor ikke fik begyndt at spare sammen til

er du sikker på lugten ikke kommer andetsteds fra?
ej spøg til side, Jeg ved ikke om det er specielt for katte der er i løbetid
at bakke røven ind i fjæset på en, men min hankat (som angeveligt ikke burde
være det) gør det ALTID med mig, og det er ikke rart når man vågner sådan!
bare en konstatering!

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 26-01-04 17:02

In article <bv3cp9$nve$1@sunsite.dk>, Mr bob <privatREMOVE@kc-frugt.dk>
wrote:

> [...]
> være det) gør det ALTID med mig, og det er ikke rart når man vågner sådan!

Hejsa

Han hilser pænt på dig!
To katte der mødes, vil først snuse til hinandens ansigter, og bagefter
vil de prøve at komme til at snuse den anden bagi. Den kat, der er mest
venligsindet, giver først tilladelse til at blive snuset til.
Så din hankat fortæller dig at han kan lide dig og siger pænt
godmorgen. At vi mennesker er så uhøflige (set med katteøjne) at vi
aldrig hilser pænt på dem, sidder de sikkert allesammen og undrer sig
over
Damen i løbetid - tjah, hunkatte i løbetid løfter bagenden ved mindste
stimulation. Så mon ikke det er en blanding af den normale hilsen og
løbetidskuller?
Men jeg synes ikke hun burde lugte så slemt. Kan du se noget udflåd
eller lignende? (Tænker på underlivsbetændelse eller sådan noget)
Eller tisser hun meget ofte - eller prøver på det?

Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 26-01-04 17:13

> [...]
> Men jeg synes ikke hun burde lugte så slemt. Kan du se noget udflåd
> eller lignende? (Tænker på underlivsbetændelse eller sådan noget)

Jeg kan se noget gult udflåd. Det har også været der de to andre gange hun
har været i løbetid. Men lugten har ikke været der før.

MVH Camilla

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-01-04 17:54

Camilla skrev
<Jeg kan se noget gult udflåd. Det har også været der de to andre gange hun
har været i løbetid. Men lugten har ikke været der før. >

Der er hunkatte der vil få den ene underlivsbetændelse
efter den anden indtil de bliver neutraliseret, noget tyder
på at din kat er en af dem, kan du ikke få en aftale med din dyrlæge, det er
både smertefuldt og "grobund" for
yderligere sygdom hvis der ikke bliver gjort noget.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 26-01-04 20:59

"Marianne Hellemose" <hellemose.som2@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> både smertefuldt og "grobund" for
> yderligere sygdom hvis der ikke bliver gjort noget.

Hvad er symptomerne på underlivsbetændelse?

MVH Camilla.

Fra : Battlefield´s

Dato : 26-01-04 17:02

> står

> komme

Hej
Er du sikker på at det er løbetid og ikke en livmoderbetændelse?
Det kunne forklare lugten.
Hilsen Vibeke