Hvalpe
Fra : Jane

Dato : 26-01-04 11:33

Hej med jer.
Vores Cavalier King Charles Spaniels har fået 3 skønne hvalpe i nat, de er
født 4 dage for tidligt men de ser ud til at har det godt, hvis i har lyst
kan i se dem på vores hjemmeside, jeg sætter flere og bedre billeder ind
senere men lige nu er jeg så træt for det er meget lang tid siden jeg har
sovet.
Hilsen
Jane Mailund
www.kennelmailunds.dk

Fra : Ann Nielsen

Dato : 26-01-04 11:47

Hej Jane.

Nørj hvor er de skønne. Hvis det ikke var fordi at min kæreste har
allergi, så ville vi helt klart have cavalieren. SKØØØNT hund. Det
gør helt ondt i hjertet at se de dejlige billeder. Men tak
alligevel.

Med venlig hilsen

Ann Nielsen