Kan man købe covers?
Fra : Thomas

Dato : 26-01-04 04:05

Hejsa

Forleden aften faldt jeg i søvn på sofaen, med Løvernes Konge kørende
på DVD'en... Jeg havde et glas vand stående på bordet... Jeg må have
lagt rimelig uroligt, for da jeg vågnede om morgenen, lå der vand på bordet.
Desværre lagde coveret til DVD'en også på bordet. Og papiret indeni coveret
havde suget en masse vand... Så det var mildest talt gennemblødt.

Jeg har fået det tørret... Og det ser da rimelig pænt ud... Men det er
stadig
lidt "bølget" (Hvis i forstår hvad jeg mener)
Så nu er spørgsmålet : Ved i om man kan købe covers til filmene? Selve
DVD'erne fejler jo ingenting. Og selve kassetten var jo også lige til at
tørre.
Men selve papir-delen af coveret er jo blevet beskadiget... Så kan man evt.
have held med at kontakte filmselskabet, og købe et nyt cover tror i??

Nogen der har erfaring på dette område? For jeg er da sikker på jeg ikke er
den første sådan noget er sket for...

Mvh. Thomas

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 26-01-04 04:52

Thomas skrev:

> Så kan man evt. have held med at kontakte filmselskabet, og købe
> et nyt cover tror i??

Du kan jo prøve at kontakte Buena Vistas videoafdeling i Danmark.
Filmselskaberne har tit nogle 'covere' liggende (i virkeligheden bare et
trykt A4-ark), som er lige til at smide ind i et dvd-cover. Spørgsmålet
er bare, om de vil af med dem, for ud over vi ærlige filmelskere kunne
man forestille sig, at dvd-pirater også gerne ville have fingre i
trykkene.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Step aside everyone! Sensitive love letters are my specialty. 'Dear

Fra : Thomas

Dato : 26-01-04 08:45

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er bare, om de vil af med dem, for ud over vi ærlige filmelskere kunne
> man forestille sig, at dvd-pirater også gerne ville have fingre i

Jeg ringede til Buena Vista / Disney for 10 minutter siden, og fik en flink
dame i telefonen. Hun sagde, at det normalt ikke var noget de gjorde.
Men hun kunne da godt forstå det var ærgerligt. Så hun ville lige se om
hun kunne finde et, som hun kunne sende til mig!

Så topkarakterer for kundeservice til Buena Vista... !

Mvh. Thomas

Fra : Stampe

Dato : 26-01-04 21:15

On Mon, 26 Jan 2004 04:52:25 +0100, "Peter Bjerre Rosa"
<usenet@filmsvar.dk> wrote:

> [...]
>er bare, om de vil af med dem, for ud over vi ærlige filmelskere kunne
>man forestille sig, at dvd-pirater også gerne ville have fingre i

Du har hørt om scannere - ikk *G*
Man kan d/l covers til stort set alle film i højkvalitetsscan. Og med
en fornuftig printer og det rigtige papir kan man ikke se forskel. SÃ¥
hvis Thomas stadig mangler det, kan jeg godt maile det til ham. Og ja
- det er til den danske version