Alien Quadrilogy - Billigst?
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 25-01-04 23:57

Jeg er primært interesseret i al extra materialet omkring Alien og Aliens, i
dette box set, og har ikke tænkt mig at ville bruge særligt mange penge, på
at få smidt Alien 3 og Alien Ressurection i hovedet.

Så derfor - hvor fåes Alien Quadrilogy DVD box settet, billigst? Region er
underordnet.

Thomas

Fra : Jeppe Møller

Dato : 26-01-04 11:10

> Så derfor - hvor fåes Alien Quadrilogy DVD box settet, billigst? Region er
> underordnet.

Reg 2 - 50 £
http://www7.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=7968

og ca. ½ pris ifht den danske pris jeg ellers har set (uhørt!)

/JeppeM

Fra : Wass Up

Dato : 26-01-04 18:27

> Reg 2 - 50 £