MacBruger workshoppen fortalt i billeder..~
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 25-01-04 18:25

MacBruger workshoppen fortalt i billeder....

- men ikke så meget snik-snak, billederne taler for sig selv,
de ligger på flg. URL:
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_4_1of4.html

Jeg har kun flg. kommentar, www.photo-gallery.dk bliver servet
af en PowerMac på en ADSL-linie, og den kan sagten klare over
200.000 billedvisninger på en måned, men hvis I alle samtidig
går ind på den, ja så kan den ikke klare mosten...

Men jeg skal nok overvååge den, så den straks kan blive gen-
startet, hvis den skulle crache...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Morten Lind

Dato : 25-01-04 19:42

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
> går ind på den, ja så kan den ikke klare mosten...
>
> Men jeg skal nok overvååge den, så den straks kan blive gen-

Flot, som altid......
M.

Fra : Karen Seiersen

Dato : 25-01-04 22:30

> [...]

> går ind på den, ja så kan den ikke klare mosten...
>
> Men jeg skal nok overvååge den, så den straks kan blive gen-

Hej Niels

Tak for "kigget" det er som altid flot præsenteret, og rigtig sjovt at
gense situationsbilleder fra Macbrugers workshop.

Gode tanker
Karen

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 26-01-04 00:00

vk@besked.com (karen seiersen) writes:

> [...]
>
>Tak for "kigget" det er som altid flot præsenteret, og rigtig sjovt at
>gense situationsbilleder fra Macbrugers workshop.

Også tak fra mig. Du havde ordentlig travlt Niels Flotte billeder, soom
sædvanligt!

Læg mærke til image 628. For første gang på workshop i en alder af 2 mdr.
De kloge forældrene til dette vidunder, der begge er medlemmer, har lovet
at han snart skal lære at bruge en Mac. Til gengæld har jeg lovet at tage
emnet om familierabat, op på næste bestyrelsesmøde
Hilsen Hanne

Fra : Flemming Rubini

Dato : 26-01-04 02:13

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_macbruger-552.html

Det var da en total sej kage, og med bid i! Imponerende farver!!!

Flemming Rubini

Fra : Morten

Dato : 26-01-04 00:29

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> MacBruger workshoppen fortalt i billeder....

Øv, ingen billeder af åbningen af Morten Lind. Hvem førte egentlig
skapellen?

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Morten Lind

Dato : 26-01-04 11:39

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> Øv, ingen billeder af åbningen af Morten Lind. Hvem førte egentlig
> skapellen?

Hæ.....skaLpellen blev brugt til kaglagen
M.

Fra : Morten

Dato : 26-01-04 12:00

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshudenhintosh.com> wrote:

> Hæ.....skaLpellen blev brugt til kaglagen

dvs at du blev erstatet med lagkage? ikke justnoget der man styrke
selvtilliden

Fra : Morten Lind

Dato : 26-01-04 12:23

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> dvs at du blev erstatet med lagkage? ikke justnoget der man styrke
> selvtilliden

*GG* - Jo da.....den smagte da noooget bedre end jeg gør
M.

Fra : Karen Seiersen

Dato : 26-01-04 19:40

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> *GG* - Jo da.....den smagte da noooget bedre end jeg gør
> M.

Jamen du er da også noget sej, og fuld af sener *fnis*

Karen

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 26-01-04 10:10

flemming@rubinifjernes_remove.dk (flemming rubini) writes:

>Det var da en total sej kage, og med bid i! Imponerende farver!!!
>
>--
>Med venlig hilsen
>
>Flemming Rubini

Ja, den var flot! Man kan vel sige at Morten(som har stået for kagerne,
sammne med hans børns mor) har det med at tage munden fuld

Hilsen Hanne

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 26-01-04 14:29

Morten<spam@reippuert.dk> writes:

>Øv, ingen billeder af åbningen af Morten Lind. Hvem førte egentlig
>skapellen?
Han er blevet filmet Iøvrigt var der flere smukke billeder af Morten,
især det, hvor datteren er med, pynter gevaldigt

Hilsen Hanne

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
"lær mere om fotografering, men kun for sjov"

Fra : Erik Gjøe Geleff

Dato : 27-01-04 00:16

Herlige billeder!
Måske undtaget det med min „lamme“ arm oppe over hovedet. Det var da godt,
at jeg var færdig med at kaste.
Venlig hilsen

Erik Gjøe Geleff

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 27-01-04 00:20

Erik Gjøe Geleff writes:
>Herlige billeder!
>Måske undtaget det med min „lamme“ arm oppe over hovedet. Det var da
>godt, at jeg var færdig med at kaste.
>Venlig hilsen
>
>Erik Gjøe Geleff

Du ser da ski.. godt ud Erik, Du ligener simpelt hen en proff
diskokaster, hvis det hedder så'n

Det var da ellers en god idé med det muntre windåse køkken. Det blev vist
ret godt besøgt.
Hilsen Hanne