Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Warning: Page has Expired
Fra : Peter Holm

Dato : 25-01-04 15:45

Hejsa
Jeg kan ikke længe trykke 'Back' og gå et skridt tilbage på feks.
edbpriser.dk når jeg feks har en række harddisk jeg vil se igennem. Så snart
jeg er inde på et specifikt produkt kan jeg ikke længere gå 'back' men for
blot en hvis siden "Warning: Page has Expired "
Det samme sker hvis jeg laver en søgning på www.dba.dk - jeg søger på
beogram - går ind under 'pladespillere' - trykker 'back' - og får så siden
med 'Warning: Page has Expired'

Jeg synes ikke altid det har været sådan.
Hvad er der mon sket? Er det en sikkerhedsindstilling der skal ændres?

Mvh
Peter

Fra : Peter Holm

Dato : 25-01-04 15:59

Peter Holm wrote:
> [...]
>
> Jeg synes ikke altid det har været sådan.
> Hvad er der mon sket? Er det en sikkerhedsindstilling der skal ændres?

Jeg har fundet denne forklaring på problemet:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q183763

Men jeg har ikke
"Do not save encrypted pages to disk" option enabled in Internet Explorer
Advanced Settings.

Og jeg har den nyeste IE version.

Mvh
Peter