Katte i sneen
Fra : Louise Viborg

Dato : 25-01-04 15:10

Jeg har været ude og tage nogle billeder af nogle af vores katte ude i
løbegården her idag.
I er velkomne til at kigge:
http://www.shunozahra.dk/katte/dansk/sne.htm

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 25-01-04 15:34

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har været ude og tage nogle billeder af nogle af vores katte ude i
> løbegården her idag.
> I er velkomne til at kigge:
> http://www.shunozahra.dk/katte/dansk/sne.htm

Læææækre billeder Louise *S*
Her snorksover 4-kløveret, de har ikke opdaget at det sner
Men de er nok også ligeglade, når de nu ikke kommer ud *G*
*håber på hus, med plads til løbegård*

Knuser
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Jokerman

Dato : 25-01-04 15:40

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Her snorksover 4-kløveret, de har ikke opdaget at det sner
> Men de er nok også ligeglade, når de nu ikke kommer ud *G*

Det er søde billeder. Min lille Frida har oplevet sin første sne, men hun
var nærmest ligeglad. Hun ville bare ud for at snifle. Men hun ser sød ud i
al det hvide. Hun er en 3-farvet alm. hunkat.
Hilsen Jokerman

Fra : Louise Viborg

Dato : 25-01-04 16:08

On Sun, 25 Jan 2004 15:40:13 +0100, "Jokerman"
<h.soerensen@DELETETHISthiemer.dk> wrote:
> [...]
>var nærmest ligeglad. Hun ville bare ud for at snifle. Men hun ser sød ud i
>al det hvide. Hun er en 3-farvet alm. hunkat.

Man kan jo heller aldrig vide når man er en lille pigemis....det kunne
jo være farligt

Fra : Louise Viborg

Dato : 25-01-04 16:07

On Sun, 25 Jan 2004 15:33:33 +0100, "Joan Frederiksen"
<joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote:
>Læææækre billeder Louise *S*
>Her snorksover 4-kløveret, de har ikke opdaget at det sner
>Men de er nok også ligeglade, når de nu ikke kommer ud *G*
>*håber på hus, med plads til løbegård*

Hej Joan!
Da vi boerde i lejlighed tog jeg sneen ind til kattene på altanen *G*

Knus Louise

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 25-01-04 16:14

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Joan!
> Da vi boerde i lejlighed tog jeg sneen ind til kattene på altanen *G*

Ih vi har end ikke altan :o/
Men ku da snuppe noget med ind på badeværelset *G*

Knuser
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Helle

Dato : 25-01-04 15:52

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> wrote in message
> Jeg har været ude og tage nogle billeder af nogle af vores katte ude i
> [...]

*hyyyyl* det kan du ikke være bekendt. Lige siden Babe blev født har jeg
været syyyg med hende åååh hvor er det bare nogle lækre billeder!
Virkelig søde og flotte.

Knus Helle

Fra : Louise Viborg

Dato : 25-01-04 16:09

On Sun, 25 Jan 2004 15:51:45 +0100, "Helle"
<mail@FJERNhellenielsen.dk> wrote:

>*hyyyyl* det kan du ikke være bekendt. Lige siden Babe blev født har jeg
>været syyyg med hende åååh hvor er det bare nogle lækre billeder!
>Virkelig søde og flotte.

Så køb hende dog for satan! Så kan det være du bliver rask igen,
søde! *G*

Fra : Helle

Dato : 25-01-04 19:02

> Så køb hende dog for satan! Så kan det være du bliver rask igen,
> [...]

Ja...så får du lige Knud overtalt til det ikk??? *g* det sure løg! HMFR! *g*

Mvh Helle

Fra : Louise Viborg

Dato : 25-01-04 19:09

On Sun, 25 Jan 2004 19:01:32 +0100, "Helle"
<mail@FJERNhellenielsen.dk> wrote:

>Ja...så får du lige Knud overtalt til det ikk??? *g* det sure løg! HMFR! *g*

Han er da også helt skudt i hende

Fra : Helle

Dato : 25-01-04 23:29

*g*

> Han er da også helt skudt i hende

Det er nemlig det han er! Hmm....men han HAR lovet mig at så snart jeg har
et arbejde og vores økonomi ser bedre ud: ja så må jeg få lov at købe en kat
mere!!! Jubii!!! Kunne du ikke lige stoppe tiden omkring Babe indtil da??
hehe..

Knus Helle

Fra : Louise Viborg

Dato : 26-01-04 07:47

Hej Helle!
Du skal se, når du har fået arbejde, så er Babe stadig til salg *G*

Knus Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

On Sun, 25 Jan 2004 23:28:50 +0100, "Helle"

Fra : Helle

Dato : 26-01-04 12:40

> Hej Helle!
> Du skal se, når du har fået arbejde, så er Babe stadig til salg *G*

> [...]

Uhm, det lyder dejligt! Og så hænger Knud sq på hvad han har sagt *g*

Knus Helle

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 25-01-04 16:29

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har været ude og tage nogle billeder af nogle af vores katte ude i
> [...]
Det er da utroligt at du ikke har fået solgt det bette vidunder endnu, hold
op hvor er hun dejlig. Ja det er de nu begge to.
Her ligger der to misser, der er fuldstændig ekset efter deres mor har gjort
rent og ryddet op i to dage. Man kan godt blive træt af at se andre arbejde

Linda

Fra : Louise Viborg

Dato : 25-01-04 16:53

On Sun, 25 Jan 2004 16:29:14 +0100, "Linda Hedegaard Jensen"
<FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>rent og ryddet op i to dage. Man kan godt blive træt af at se andre arbejde

Hej Linda!
Vi havde Babe med på udstilling igår, bare for at vise hende frem. Og
hun viste sig bare fra sin allerbedste side Hun sprudlede af
selvtillid og ville kæle og nusses af alle der kom forbi Og hun
ville 20 gange helelre være ude på skødet af os, end at sidde inde i
buret. Hvis vi lukkede lågerne travede hun frem og tilbage som en løbe
i et bur *G*
På et tidspunkt var der en mand der stod med ryggen til Bebe, som sad
på mit skød, og Babe fik øje på den kat (det var altså en tegning!),
og hun stirrede bare på den kat, og var nær hoppet op på skulderen af
ham hvis jeg ikke havde holdt fast i hende *G* Jojo...hun er ikke dum