Hund spiser lort men kun i sne????
Fra : Ladycatwoman

Dato : 25-01-04 14:20

Cujo er næsten 3 år og har ikke spist sin egen lort siden han var hvalp. I
går mistænkte jeg ham dog for at gøre det men pga mørke kunne jeg ikke helt
se. I dag tog jeg ham så i det.
Han løb rundt i en vens have og jeg ser tilfældigvis at han er igang med at
besørge og holder lige øje med ham. Så straks han var færdig vender han sig
om og går i gang med at æde lorten????

Hvad skyldes denne adfærd?? Min kæreste siger bagefter, at Cujo faktisk også
gjorde det en enkelt gang sidste år mens der var sne.
Mærkelig hund.
Nogen der har en forklaring?

Mvh Cujos mor

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 26-01-04 10:06

"Ladycatwoman" <ladycatwoman@fjern.hotmail.com> wrote in message
> [...]
at
> besørge og holder lige øje med ham. Så straks han var færdig vender han

Meget interessandt spørgsmål.....Neelix (næsten 1 år berner)..har i også
under kraftig mistanke for at lave samme stunt....normalt lugter han ikke ud
af munden, heller ikek når han lige har været ude....men lige pt. når han
kommer ind så stinker han superfælt af lort ud af munden.....og han er
skummet til i mundvigen som om han lige har spist.

vi fodre med eukanuba hvalpe foder....men som godbidder har vi købt
frolics.....gad vide om det er dem der passere igennem hunden og stadig
lugter indbydende ??

Lasse

Fra : Ladycatwoman

Dato : 26-01-04 16:32

"Lasse Lundberg" <LasseREMOVETHIS@lundberg-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> vi fodre med eukanuba hvalpe foder....men som godbidder har vi købt
> frolics.....gad vide om det er dem der passere igennem hunden og stadig

Hej Lasse.

Jeg har ikke skiftet foder eller noget, så det kan ikke være det.
Utroligt så mærkelige dyr kan være en gang imellem, men mon ikke sneen snart
forsvinder.

Mvh Cujos mor