Prøve!
Fra : Jan Rene Seliger

Dato : 25-01-04 12:32

Hermed en lille test for lige at se om jeg kan stave.
Hej alle sammen

--
med venlig hilsen
Jan René Seliger

Fra : Peter Kiil

Dato : 25-01-04 12:48

Jan Rene Seliger - regiles@mail.dk on 25/01/04 12:31 wrote:

> Hermed en lille test for lige at se om jeg kan stave.
> Hej alle sammen

For en god ordens skyld, så hold dine forsøg i dertil oprettede dk.test.

--
/peter

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 25-01-04 12:54

Peter Kiil wrote:

> For en god ordens skyld, så hold dine forsøg i dertil oprettede dk.test.

Hørt hørt...

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-01-04 14:14

Jan Rene Seliger <regiles@mail.dk> wrote:

> Hermed en lille test for lige at se om jeg kan stave.
> Hej alle sammen

Du kan godt stave, men du kan ikke sætte tegn.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 25-01-04 17:41

Jan Rene Seliger <regiles@mail.dk> wrote:

> Hermed en lille test for lige at se om jeg kan stave.
> Hej alle sammen

Hej René

Så lykkedes det.

Velkommen til dk.edb.mac

En anden gang du vil lave en test, så er der en rigtig test gruppe. Den
hedder:

dk.test

--
med venlig hilsen