hjemmeside opdateret med min slægtsforskni~
Fra : Jørgen Bodholdt

Dato : 25-01-04 08:06

Har i noge ideer til hjemmesiden eller bare en kommentar
må i meget gerne skrive til.
http://home20.inet.tele.dk/bodholdt
Jørgen

Fra : Hugh Watkins

Dato : 25-01-04 09:32

put all the surnames on the front page

this too
Amatørradio.
2 m. og 70 cm. Båndet,
qrv. 145.750 MHz. / 434.875 MHz (Hvidovre / Kare Repeater)
kaldesignal oz7aik.

http://home20.inet.tele.dk/bodholdt/hjemmeside/skrift.html

looks like a stolen graphic from LAK

do you have permission ?

Hugh W

--

Danish genealogy - dansk genealogi
http://www.rootsweb.com/~dnkcen/index.html

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 25-01-04 12:48

> Har i noge ideer til hjemmesiden eller bare en kommentar
> må i meget gerne skrive til.
> http://home20.inet.tele.dk/bodholdt

Personligt er jeg allergisk over for filer i PDF-format. I det mindste burde
du advare brugerne, når en side er i dette format.

Ole Gyldenløve
e-mail ole @ gyldenlove.dk

Fra : aafe

Dato : 25-01-04 16:11

On Sun, 25 Jan 2004 12:48:29 +0100, "Ole Gyldenløve" wrote:

>Personligt er jeg allergisk over for filer i PDF-format. I det mindste burde
>du advare brugerne, når en side er i dette format.

Personlig er jeg glad for pdf filer, men hader når de dukker op i
søgemaskinerne, og man på den måde bliver fanget og må afvente load af
en eller anden - måske ligegyldig - megaafhandling ;-(
mvh
Arne

Fra : Jørgen Bodholdt

Dato : 25-01-04 16:16

Jeg giver dig ret, men kan du forslå en form, og hvordan laves det bedst ?
jeg er som sagt ny webdesiger.

Jørgen

Ole Gyldenløve <ole@*gyldenlove.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4013ad10$0$1643$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 25-01-04 17:58

> Jeg giver dig ret, men kan du forslå en form, og hvordan laves det bedst ?
> jeg er som sagt ny webdesiger.

Du kunne lave sidernes som html-sider (som du har gjort med "Lidt om mig
selv"). Så kunne du have et punkt på siden... noget i retning af "Hent denne
side som PDF".

mvh
Ole

Fra : JB