Film Stjerner Plakat/billeder HJÆLP
Fra : Thomas

Dato : 25-01-04 00:40

Jeg leder efter en plakat/billede

Det er hvor alle de gamle film stjerner er på.

Jeg mener at det sammen billeder er lavet barer hvor det er med Disney
figurer

Det er et gammelt billede for det har hængt i vores Bio i mange år.

Jeg vil gerne købe det og hænge det i stuen.

Men ham jeg spurgte i biografen vidste ikke noget om det.

Så nu må jeg prøve her.

Hilsen Thomas

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-01-04 01:08

Thomas skrev :
> Jeg leder efter en plakat/billede
>
> Det er hvor alle de gamle film stjerner er på.
Tænker du på samme billede som vi også snakker om under Filmens 100 års
jubilæum ?
Det ligger i dk.binaer (så du kan se om det er det samme).

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Thomas

Dato : 25-01-04 08:57

hejsa

jeg kan ikke finde noget i dk.binaer

da ligger mange filer men ikke det jeg kikke efter
kan du give mig en dato den tråd hva der ??

hilsen thomas

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 25-01-04 09:35

Thomas skrev i en meddelelse...

> jeg kan ikke finde noget i dk.binaer
> da ligger mange filer men ikke det jeg kikke efter
> kan du give mig en dato den tråd hva der ??

Lader den ligge der i en uges tid...
http://hjem.get2net.dk/otzen/filer/filmstjerneplakatmedtekst.jpg

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 25-01-04 11:58

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev:

>Lader den ligge der i en uges tid...
>http://hjem.get2net.dk/otzen/filer/filmstjerneplakatmedtekst.jpg

Den ukendte dame foran Fellinis mikrofon må da vist være Jean Harlow.
Se her:
http://encinematheque.net/tech/T3/_Harlow.jpg

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Thomas

Dato : 25-01-04 17:02

fedt det er det billede

men hvad heder det så jeg kan købe det ???

Hilsen thomas
"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:%cLQb.78877$jf4.5048574@news000.worldonline.dk...

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-01-04 21:25

"Thomas" <Twp@twp.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg vil gerne købe det og hænge det i stuen.
>
> Men ham jeg spurgte i biografen vidste ikke noget om det.

Hej Thomas.

Prøv her:
http://kunst-fuer-alle.de/cgi-win/kfa.exe?lid=1&search=i7065

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Thomas

Dato : 25-01-04 23:47

BINGO

da er fundet en Vinder og det er ARagorn Elessar

Thomas