Frames med Dreamweaver?
Fra : Morten Marx

Dato : 25-01-04 00:46

Hej,

Har ik arbejdet med frames i lang tid, så jeg ku bruge noget
hjælp!

Vil gerne have det sådan, at al indhold, dvs. selve siden ligger
i midten af siden vha. frames.

Fandt et eksempel, tror jeg... http://www.anfield.nu

Nogen der kan hjælpe???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-01-04 04:21

Når du nu har vænnet dig af med at bruge frames, hvorfor så starte med
sådan en uskik igen?.
Lær CSS i stedet.
Siden du henviser til bruger en iframe i en tabel.
Desuden er denne gruppe om Frontpage. Der er sikkert ikke så mange
herinde med det store kendskab til Dreamweaver.

Fra : Morten Marx

Dato : 26-01-04 00:34

Har løst mit problem.

Jo jo, Dette fora var beregnet til Frontpage, men jeg ser ingen sektion
med Dreamweaver, så derfor måtte jeg vel vel et fora...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-01-04 01:39

Morten Marx <mfcbm@ofir.dk> skrev :

>Jo jo, Dette fora var beregnet til Frontpage, men jeg ser ingen sektion
>med Dreamweaver, så derfor måtte jeg vel vel et fora...

news:dk.edb.internet.webdesign eller

Læs iøvrigt gerne
http://html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp => Gælder der nogle
regler for nyhedsgrupperne?