FIC P4M-875P-MAX
Fra : Ukendt

Dato : 24-01-04 23:29

Hej gruppe

Er der nogen som har erfaring med ovennævnte bundkort, da jeg ellers havde i
tankerne at købe et ASUS P4 800/deluxe, men jeg syntes der er mange som har
problemer
med det kort kan jeg læse her i nyhedsgruppen.

Hvis dette FIC kort ikke er sagen, hvad skal man så købe, det skal ikke
bruges til spil, men
meget grafik, videoredigering, encoding og billedbehandling.

Der skal bruges 2,8 Ghz P4 800 Fsb, 512 MB Ram Corsier CL2.

Venlig hilsen
Axel

Fra : Leony

Dato : 25-01-04 13:29

In news:4012f1ba$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
A.N: <axelkorup2nospamimage.dk> typed:

> Hvis dette FIC kort ikke er sagen, hvad skal man så købe, det skal
> ikke bruges til spil, men
> meget grafik, videoredigering, encoding og billedbehandling.

FIC er ikke blandt de mest brugte mærker, men det betyder jo ikke at det
ikke er godt.
Det bedste man næsten kan gøre er at søge efter anmeldselser via Google
("boardnavn" review). HVis engelsk er et problem, så besværliggør det
processen lidt, men man kan være heldig at finde nogle svenske
anmeldelser (hvis der ikke er danske).

Personligt ville jeg dog hellere kigge efter Abit, Aopen, Soyo eller
Gigabyte - Soltek eller Asrock hvis det skal være billigt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/