8k7a+
Fra : Bo

Dato : 24-01-04 22:25

Jeg har et epox 8k7a+, ved I hvor "stor" en processor det kan klare ? evt.
efter en bios update.

I manualen kan jeg læse at det kan køre med en 1,2 GHz processor, men jeg
har en XP 1800+ siddende i og den kører da fint med 1,5 GHz.

Noget helt andet, er der nogen mulighed for evt. OC med dette system ? og
vil det kunne betale sig ?

Ram
1 GB kingston 2100

Mvh
Bo

Fra : Leony

Dato : 25-01-04 13:43

In news:4012e2b1$0$17608$ba624c82@nntp01.dk.telia.net,
Bo <no_name[no spam]@forum.dk> typed:

> Jeg har et epox 8k7a+, ved I hvor "stor" en processor det kan klare ?
> evt. efter en bios update.

Ifølge denne: http://www.epox.nl/info/CPU-Support.pdf så skulle dit
board kunne klare en 2100+, hvis det er rev 1.1
Jeg ved ikke om der findes en nyere liste end denee, men det er det
eneste jeg lige umiddelbart kan finde via Google.

> I manualen kan jeg læse at det kan køre med en 1,2 GHz processor, men
> jeg har en XP 1800+ siddende i og den kører da fint med 1,5 GHz.

1,2 GHz var det den kunne klare da manualen blev trykt.
Efterhånden som BIOS opdateres kommer der support for nye processorer -
som du også selv har fundet ud af.

> Noget helt andet, er der nogen mulighed for evt. OC med dette system
> ? og vil det kunne betale sig ?

Prøv at spørge i OC-gruppen, hvor der nok er bedre hjælp at hente.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Bo