No name!
Fra : Margit Olsen

Dato : 24-01-04 16:42

Jeg har fået et problem som jeg har været ude for før. Jeg ved ikke hvad der
sker men pludselig kan jeg ikke komme ind på min Win-family i stedet kommer
der en side op hvor der står No name Gen og der er ingen personer. Det er
lige så dirrer hvor er alle mine personer!!!!!!! Jeg kan ikke huske hvad jer
før har gjort, er der nogen der kan hjælpe mig vil jeg bliver meget, meget
glad.
Mvh Margit

Fra : Hans Engmark

Dato : 24-01-04 17:29

On Sat, 24 Jan 2004 16:41:56 +0100, "Margit Olsen"
<margitolsen@private.dk> wrote:

> [...]
>der en side op hvor der står No name Gen og der er ingen personer. Det er

Din WinFamily har åbenbart tabt oplysningen om hvilken database den
skal åbne, så den åbner bare en ny og tom database.
Prøv at klikke på Hent, så kan du sikkert vælge din gamle database.

Du sætter Winfamily til at huske din database ved at vælge
Opsætning
Sæt flueben i Hent automatisk data, når du har valgt din database på
harddisken

mvh
Hans Engmark

Fra : Bodil Madsen

Dato : 24-01-04 17:48

Det sker når du har lavet et udskrift og "skriv til fil". Du skal bare ind
i System C og finde programmet igen. Så går det i orden.
mvh
Bodil Madsen