Mona Rennt
Fra : Steen

Dato : 24-01-04 16:25

Den så I vel?

Så mange historie fortalt på så kort tid...og så genialt!

Det er ikke tit man oplever det - det kan kun gøres lidt ringere i den
næste filmperle på torsdag. Fucking Åmål - er det nu egentlig en filmperle?

Steen

Fra : vadmand

Dato : 24-01-04 16:34

"Steen" <steen_bj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Den så I vel?
>
> Så mange historie fortalt på så kort tid...og så genialt!
>
> Det er ikke tit man oplever det

Hun hed altså Lola - men du har ret.

Men hvorfor blev hun egentlig så forsinket i den sidste version, at hun
nåede at forhindre faderens kollega i at køre ind i rockerbilen?

Per V.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 24-01-04 17:34

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev:

> [...]
>
>Men hvorfor blev hun egentlig så forsinket i den sidste version, at hun
>nåede at forhindre faderens kollega i at køre ind i rockerbilen?

Var det ikke netop, fordi hun *ikke* blev forsinket, hun nåede det?
--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Keldorff

Dato : 24-01-04 21:33

Husk lige *SPOILER*. Jeg har endnu ikke set den. Jeg var nødt til at bånde
den i torsdags.

Fra : Jakob

Dato : 24-01-04 22:08

Steen skrev:

>Det er ikke tit man oplever det - det kan kun gøres lidt ringere i den
>næste filmperle på torsdag. Fucking Åmål - er det nu egentlig en filmperle?

Synes klart Fucking Åmål er en filmperle. Kan kun anbefale dig
at se den.

/jakob

Fra : Brian P

Dato : 25-01-04 13:20

"Steen"

> Det er ikke tit man oplever det - det kan kun gøres lidt ringere i den
> næste filmperle på torsdag. Fucking Åmål - er det nu egentlig en
filmperle?

Nej, det er en middelmådig film fra vort naboland. Mindst lige så
overvurderet som de fleste dogmefilm.

Fra : Brian Nielsen

Dato : 25-01-04 13:29

"Brian P" <kanalFJERN@klog.dk> wrote in message

> "Steen"

> filmperle?
>
> Nej, det er en middelmådig film fra vort naboland. Mindst lige så
> overvurderet som de fleste dogmefilm.

Det samme kunne man sige om Lola Rennt.
Jeg synes dog at det er forfriskende at se nogle middelmådige
film fra vore nabolande fremfor den sædvanlige stak middelmådige
film fra Hollywood.

Og så burde vi vel egentlig dreje diskussion hen i retning af hvad vi
hver især opfatter som middelmådig, men den er der nok ikke mange
der er med på.

/Brian

Fra : Brian P

Dato : 26-01-04 01:03

"Brian Nielsen"

> Og så burde vi vel egentlig dreje diskussion hen i retning af hvad vi
> hver især opfatter som middelmådig, men den er der nok ikke mange
> der er med på.

Middelmådig = på det jævne. Et syv-, otte- eller ni-tal.