spiser afføring/erfaring med Kaprotabs
Fra : preben ipsen

Dato : 24-01-04 14:28

Hej
Er der nogle herinde der har erfaring med Kaprotabs, de skulle modvirke
hundens lyst til at spise andre hundes afføring.?
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Ann Nielsen

Dato : 24-01-04 15:28

Hej Preben.

Det er også noget jeg er interesseret i at høre mere om. Min 14 uger gamle
hvalp bliver VED med at spise sin egen afføring, på trods af at den får
skæld ud HVER gang... Det er jo ikke så appetitligt.. Så det ville være
lækkert hvis der fandtes et middel der gjorde at afføringen ikke var så
interessant.

Mvh

Ann

Fra : Lou

Dato : 25-01-04 11:05

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> wrote in message news:<401280df$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> skæld ud HVER gang... Det er jo ikke så appetitligt.. Så det ville være
> lækkert hvis der fandtes et middel der gjorde at afføringen ikke var så

Hej...

Et råd jeg har hørt fra en dyrlæge er at drysse det 3. krydderi på
hundens mad...det skulle så gøre at den ikke kan lide at spise sin
egen afføring...

Et andet jeg selv har god erfaring med er at skifte foder...jeg havde
en hund der var helt derperat efter at spise sin egen og andres
afføring - vi skiftede foder ( i dette tilfælde til happydog ) og det
holdt op - undtagen kattelort

mvh
lou

Fra : pedellen

Dato : 24-01-04 17:24

"preben ipsen" skrev d. 24-01-04 14:28 dette indlæg :
> [...]
modvirke
> hundens lyst til at spise andre hundes afføring.?

Hej
Jeg kender desværre ikke kaprotabs, men har fornylig læst i et blad at
man kan give hunden en god luns lever hver 14. dag det skulle hjælpe med
det samme
Pedellen

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Andersen

Dato : 31-01-04 23:22

Hejsa

Nu kan jeg ikke lige huske om det var det min tabeletter hed. Men jeg brugte
det da min hund var hvalp, med rigtif god effekt. Det virker sådan at
hundens afføring kommer til at smage dårligt og de siper den derof ikke, men
det virker jo så kun på hundens egen afføring og ikke på andre hundes.

Peter