Stødhegn til kat?
Fra : Mr bob

Dato : 24-01-04 14:14

Hehe, ja nu sidder i vel og tænker at jeg er sindsyg, men mit problem er at
jeg har en 1 årig hankat som har roterende fis i rumpetten, den springer op
på alt. Den går aldrig rundt, men løber nærmest hele tiden, det er en udekat
og burde efter min mening så have smadret noget af energien af når den er
ude! Well, mit egentlige problem er at denne kat altid hopper op på mini
rudder (har franske(tror jeg nok det hedder) døre) og ridser ruderne Rigtig
meget, så var det jeg tænkte om det ikke var muligt at sætte en slags
stødhegn op, bare sådan at den lige får et lille rap over nallerne når den
hopper derop! Det skal jo altså ikke være et 1000 W anlæg, men bare et lille
rap! er der nogen steder man kan købe et sådannet? eller ved hvordan man kan
lave det?

Jackie

Fra : Hr. Pedersen

Dato : 24-01-04 14:34

"Det skal jo altså ikke være et 1000 W anlæg"

Hvorfor dog ikke, så har du sikkert ingen problemer med katten bagefter.

Fra : Mr bob

Dato : 24-01-04 14:39

"Hr. Pedersen" <johny_pedersen@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Det skal jo altså ikke være et 1000 W anlæg"
>
> Hvorfor dog ikke, så har du sikkert ingen problemer med katten bagefter.

Nej det kan du jo have ret i!

Men udover at være ultra hyperaktiv, er den jo egenltlig meget sød!

Fra : Hr. Pedersen

Dato : 24-01-04 16:12

" egenltlig meget sød "

Ja, og sikke en sød pelshue du kunne få ud af det. Den ville sikkert varme
ørene i denne kolde tid !

Fra : Mr bob

Dato : 24-01-04 16:25

> " egenltlig meget sød "
>
> Ja, og sikke en sød pelshue du kunne få ud af det. Den ville sikkert varme
> ørene i denne kolde tid !

BONUS!

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 24-01-04 17:15

Mr bob <privatREMOVE@kc-frugt.dk> wrote:
>Det skal jo altså ikke være et 1000 W anlæg, men bare et lille
> rap! er der nogen steder man kan købe et sådannet? eller ved hvordan
> man kan lave det?

De små anlæg kan købes hos Harald Nyborg. Jeg har ingen erfaring med
dem, men det er der andre i gruppen der har.

M.v.h
Niels

Fra : Lene Hansen

Dato : 24-01-04 18:35

Hej.

Helt ærlig, så er jeg ikke tilhænger af disse strømhegn og da slet ikke til
katte. Har aldrig hørt om nogen, der bruger strøm for at holde en kat væk,
og kunne aldrig selv finde på at bruge sådan noget.

Lene

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 24-01-04 18:53