Toccom BR604
Fra : montego

Dato : 24-01-04 00:44

Er der ikke en måde man kan slå hele firewallen fra, på denne router.Jeg har
prøvet at åbne port 4662 men den er stadig ikke åben,så jeg må jo nok gør
noget forkert så jeg tænkte om man ikke kunne slå det hele fra,eller er der
en der kan hjælpe.
Montego

Fra : Mikkel Lund

Dato : 24-01-04 01:11

Hej

Jeg har heller ikke fået min emule til at virke på min topcom 611 endnu.
Tror det er "æslet" som har problemet,

hilsen Mikkel

Fra : kle

Dato : 30-01-04 07:57

"montego" skrev d. 24-01-04 00:44 dette indlæg :
> [...]
gør
> noget forkert så jeg tænkte om man ikke kunne slå det hele fra,eller

Det virker på min BR604 så det skulle også virke på din.. har testet
det..

http://www.kandu.dk/

Fra : kle

Dato : 30-01-04 07:57

Jo da du kan slå hele firewallen fra... men, men du kan også sætte port
tcp /udp og program adgang op i den (har selv en BR604) kører den med en
FTP på og bruger et program til fjernbetjening af en server med br604
på .

Her kommer så en længere forklaring / opsætning af hvordan så sætter
port op i routeren..
Dette kan også bruges på andre type Routere end BR 604 fra Topcom.

Gå ind i
"Access / Virtual server".
skriv navn på program (E-mule)
Port (den port du bruger på E-mule) Samme i privat og public.
IP Den IP du har fået af BR604 (hvis du bruger DHCP) f.eks 192.168.1.10
IKKE den din ISP giver dig..
husk at sætte enable og tryk "add".
Gå videre i faneblad til "special AP"
Disable skal være markeret
Skriv navn (E-mule)
protokol TCP
trigger
port range (den port du bruger ) samme i begge 2
Incoming TCP ( Den port du bruger Samme som den øverste)
Tryk ADD
.. Så skulle den være der..
for en sikkerheds skyld restart routeren..

http://www.kandu.dk/