Trådløst kabelmodem
Fra : thjulstad

Dato : 23-01-04 23:53

Jeg har tænkt lidt på om det ikke ville være lidt smart i min lejlighed. Jeg
skal alligevel ud og købe et kabelmodem til Esenet (en slags adsl i
Esbjerg), så tænkte jeg om jeg ikke kan få et der er trådløst, så jeg kunne
komme på med min laptop.Hvis nogen kan svare ville det være fint med en
pris.

Happy weekend
TH

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-01-04 23:58

"thjulstad" <fjaerndette_thjulstad@sol.dk> wrote in message
> [...]
kunne
> komme på med min laptop.Hvis nogen kan svare ville det være fint med en

Måske et sådan et her:

http://broadband.motorola.com/consumers/products/sbg1000/

Men tror nu ikke lige det er billigere end at købe det de anbefaler plus et
normalt accesspoint... Det er jo ikke så udbredt igen i danmark med
kabel-internet. og så kan ethernet produkterne jo bruges til alverdens ting.

Fra : Jan V.

Dato : 26-01-04 08:45

"thjulstad" <fjaerndette_thjulstad@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kunne
> komme på med min laptop.Hvis nogen kan svare ville det være fint med en

Bare smid en router med trådløs på.

Har en kollega, som også har Esenet, men da han gerne ville kunne have flere
PC'ere på, købte han en router og smed på - uden problemer.

Jan

Fra : Andre

Dato : 29-01-04 16:52

> [...]
kunne
> komme på med min laptop.Hvis nogen kan svare ville det være fint med en

1.995,00 kr.

http://www.hb-elektronik.dk/mb_article_details.php?nPos=&saArticle[ID]=2898&
VID