Hjælp til opsætning af netværk
Fra : Claus Otto

Dato : 23-01-04 19:44

Jeg har 3 computere 2 win xp pro og 1 windows 2003.
jeg vil gerne have det sådan at mine xp masiner logger op til windows 2003
ved hjælp af et logon script for tildeling at netværks drev.

min wp maskine er sat op til at logge på med Navnet Louise Frandsen,
administartor memer

min 2003 mansine er sat op til localt domaine colf.

netværks drev der skal tildeles fra serveren er flg. mapper

Claus som K:
Louise som L:
Billeder som M:
Fælles som N:
Download som O:

Jeg kan godt få den til at bede om password og logon navn men at få scriptet
til at virke kan jeg ikke, den hænger længe i logon inden den kommer videre
of når den gør lukker maskinen ned fordi icq siger der ikke er skrive
rettighedder

Hvordan gøres dette her så det virker

Claus

Svar meget gerne direkte evt med udførlig vejledning på dk