Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
online fotohandel
Fra : Thorbjørn Brodersen

Dato : 21-04-01 19:15

Hej
Er der nogen i gruppen der kender en god (billig) online fotohandel, den
skal helst ligge i Europa. Jeg kender i forvejen den tyske technikdirekt,
men tænkte om der ikke er nogle billigere i Sydeuropa.

Fra : torsten.balle.koefoe~

Dato : 22-04-01 13:41

On Sat, 21 Apr 2001 18:15:28, "Thorbj›rn Brodersen"
<thorbjorn-brodersen@mail.tele.dk> wrote:

>Hej
>Er der nogen i gruppen der kender en god (billig) online fotohandel, den
>skal helst ligge i Europa. Jeg kender i forvejen den tyske technikdirekt,

Der er også:

http://www.ny-camera.net/language/english/index.htm

Men jeg har ingen erfaring med dem.

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

(Replace servername in address with: subetha<dot>dk)

Fra : Jesper Yde

Dato : 23-04-01 15:08

Har du et link til den tyske side?
mvh