Problem med ASUS P4P800 DeLUXE
Fra : Jens Willadsen

Dato : 23-01-04 14:06

Hej NG

Jeg har købt et p4p800 for nyeligt, og havde store probs med at installere
på det, det var kun hvis jeg satte antal usbporte ned fra 8 til 4 i biosen
at jeg overhovedet kunne installere, nogen andre der har haft dette prob??.
Har desuden et underligt problem med min mus, har en dual optical logitech
og under CS flipper den helt ud, hvis jeg trykker shift ned(for at gå ned i
knæ) kan jeg ikke bevæge musen til siden??? jeg har prøvet både at have
musen i usb og ps2 stik men uden forskel, nogen der har prøvet noget
lign????.
Jeg køre dual ram med 2 apacer PC3200 256MB stænger, fordi jeg blev frarådet
at købe PC4000 HyperX, er det rigtigt eller er jeg blevet rådet forkert??

MVH Jens W