Når slankekuren går godt =)
Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 23-01-04 10:58

         Hej Gruppe.

   Som måske bekendt har vi en - skal vi kalde det let ;) -
overvægtig kat. Simba det lille pus ankom her hos os med en kampvægt
på 9 kg og omend han altså _er_ kraftig og stor så vejer han altså for
meget! Et gæt fra dyrlægen siger mindst 2 kg for meget.... Men siden
vi var til dyrlæge i starten af december har misling faktisk tabt
400gram! Og nej - vi sulter ham ikke, han har ikke været syg og han
både spiser og drikker som han plejer.
   Næh - det er skam lykkedes via en blanding af Hills
slankefoder og almindeligt Iams foder vist med kylling udfodret ad
libitum! Ud over at han altså får ½ slankefoder (De gør de to små jo
så også) så har vi droppet det der vådmad - for Oscar kan altså ikke
tåle det. Hun brækker sig _hver_ gang så det er lissom ikke
interessant. Og så er der efterhånden kommet så meget samspil de 3
mislinger imellem at Simba faktisk får noget motion af at lege med de
to andre. Se det kalder jeg succes! =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-01-04 17:14

Trine Stubbe Teglbjærg <snoe@nospam.dk> writes:

>          Hej Gruppe.

Hej Trine

> [...]

> Og så er der efterhånden kommet så meget samspil de 3
> mislinger imellem at Simba faktisk får noget motion af at lege med de

Me too, hvor godt at han kan tabe sig uden at man behøver at gribe til
yderligheder af nogen art..

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kate

Dato : 23-01-04 20:42

Trine Stubbe Teglbjærg <snoe@nospam.dk> wrote in

> Se det kalder jeg succes! =)

Jeps, sikke dog en nemt metode. Gid mine to rundmavede drenge ville
tage den med motionen op. Okay, Mows får motion, specielt når han
skiftevis drille Donse og Johan. Lante derimod rører sig vidst ikke
helt nok

Tillykke med at Simba er blevet så vellykket en del af familien.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 24-01-04 07:32

On 23 Jan 2004 19:41:42 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

> [...]
>tage den med motionen op. Okay, Mows får motion, specielt når han
>skiftevis drille Donse og Johan. Lante derimod rører sig vidst ikke

   Faktisk synes jeg ikke at han motionerer voldsomt - men det er
mere end han har gjort hidtil - og lidt har nok også ret =)

>Tillykke med at Simba er blevet så vellykket en del af familien.

   Tak - jeg er rigtig glad for at have fået sådan en lækker
misbamse ind i flokken =)