rammer kommer ikke med
Fra : Ukendt

Dato : 23-01-04 10:54

Hej
Når jeg udgiver den hjemmeside jeg arbejder på. Kan man kun se indexsiden.
Men jeg har lavet en top og en venstre ramme, hvorfor kommer de ikke med ?

Karsten

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-01-04 15:10

Uden en URL kan vi umuligt sige noget om det.

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-04 16:11

url: www.festkokken.dk/lions

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-01-04 17:55

"karsten" <nospam(snabela)festkokken.dk> skrev :

>Når jeg udgiver den hjemmeside jeg arbejder på. Kan man kun se indexsiden.
>Men jeg har lavet en top og en venstre ramme, hvorfor kommer de ikke med ?

Den fil/side, der rummer rammerne skal hedde index.htm, nu er det
en af undersiderne, der hedder index.htm.
--
Knud