[FireBird] JavaScript-tweak
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 23-01-04 09:18

Nu kan man jo _rigtig_ mange ting med FireBird, så...

I aftes kom jeg ind på en side, hvor højreklik var deaktiveret. Da resten
af siden var afhængig af JavaScript for navigation, var det ikke en
mulighed blot at deaktivere JavaScript, så jeg tænkte på, om det ikke var
muligt at specificere, at JavaScript ikke har lov til at deaktivere
højreklik? Det er jo i forvejen muligt at specificere, at JavaScript ikke
kan resize vinduer og lignende, så det kunne jo være ... :) Kan man også
undgå, at JavaScript kan åbne vinder, hvor Menu-linien er fjernet? Jeg
kunne godt tænke mig altid at have adgang til Filer/Edit etc - og også ved
vinduer, der er åbnet med JavaScript.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Gør Christiania en tjeneste og køb din hash et andet sted.

Fra : Jacob Riis

Dato : 23-01-04 17:37

Jesper Stocholm wrote:
> [...]
> Menu-linien er fjernet? Jeg kunne godt tænke mig altid at have adgang
> til Filer/Edit etc - og også ved vinduer, der er åbnet med JavaScript.

Prøv at se den her tråd på Mozillazine forummet
http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=35881 det første svar giver
mulighed for helt at slukke for Javascript på betemte sider. ( user.js er
en fil du selv skal oprette i din profil læs mere her:
http://texturizer.net/firebird/edit.html#user )

Det andet link til
http://www.proxomitron.info er nok lidt bedre til dig. Det er vist noget med
et program der kan blokere for visse javascripts. Men undersøg det selv lidt
mere jeg synes det lyder lidt for kompliceret

--
Jacob

Fra : Jacob Riis

Dato : 23-01-04 17:50

[snip]
Jeg fandt lige et link mere i forummet der måske kunne have interesse.
http://www.privoxy.org/

--
Jacob