Langsom filoverførsel i XP netværk.
Fra : f00ge

Dato : 23-01-04 02:54

Jeg har to PCere på et 100mbit netværk.

Samme indstillinger, samme harddiske, samme fil, som fylder 650mb.

Når der er Windows 2000 på maskinerne, tager filoverførslen 2min.
Når der er Windows XP på maskinerne, tager filoverførslen alt mellem 25min.
og 7min.

Dette har jeg observeret igennem et par år nu.
Begge PCere har været skiftet totalt ud. Op til flere nye netkort osv.
Men det er altid det samme: XP er bare meget, meget langsommere til at
overføre de filer.

Er dette normalt?
Kan der gøres noget?

Fra : f00ge

Dato : 26-01-04 01:10

Er jeg da virkelig den eneste med dette problem?

Fra : kle

Dato : 30-01-04 07:57

Prøv at kikke på www.speedguide.net

Der er nogle problemmer med net i XP og der er meget gode forklaringer
på hvordan de løses.

http://www.kandu.dk/