Hellboy - DK premiere
Fra : Morten DH

Dato : 22-01-04 22:39

Nogen der ved hvornår den har premiere i DK? har lige hentet traileren og
den ser jo ret underholdende ud...

--
www.tradingvalues.com - trade for a better world

Fra : zcully

Dato : 22-01-04 23:20

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> Nogen der ved hvornår den har premiere i DK? har lige hentet traileren og
> den ser jo ret underholdende ud...
>
> --
> www.tradingvalues.com - trade for a better world

Jep den glæder vi os til
16 april i DK.

/Zcully

Fra : Jeppe Møller

Dato : 23-01-04 14:26

> Jep den glæder vi os til
> 16 april i DK.

Endelig kan jeg få noget ordentligt på min fødselsdag!
Og Ron Perlman som Hellboy er jo oplagt!

in da good house
/JeppeM

Fra : Morten DH

Dato : 23-01-04 16:59

"Jeppe Møller" <NOTTHISjeppem2@gjk.dk> skrev i en meddelelse
> Endelig kan jeg få noget ordentligt på min fødselsdag!
> Og Ron Perlman som Hellboy er jo oplagt!

med fare for at blive til grin... bør man kende Hellboy? Er det en
tegneserie eller hvad? Jeg har aldrig hørt om ham før...

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-04 18:01

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> "Jeppe Møller" <NOTTHISjeppem2@gjk.dk> skrev i en meddelelse
>
> med fare for at blive til grin... bør man kende Hellboy? Er det en
> tegneserie eller hvad? Jeg har aldrig hørt om ham før...

Hvis du blir til grin, så gør jeg også!

Rune

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 24-01-04 14:39

Rune Vestergaard wrote:
> "Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du blir til grin, så gør jeg også!
>
> Rune

Så så små slag vi er ikke her, for at gøre grin med hinanden. :)
Hellboy er en tegneserie tegnet og skrevet af Mike Mignola.

Det første album er lige kommet på dansk, så det er et udemærket
tidspunkt at hoppe på vognen. Albummet hedder 'Ondskabens Frø' og kan
varmt anbefales.

Se eventuelt mere her www.hellboy.com

--
Jeg fatter ikke dem, der brokker sig over at man
kan høre rumskibene flyve rundt ude i rummet i Star Wars.

Fra : Silver

Dato : 23-01-04 00:21

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvornår den har premiere i DK? har lige hentet traileren og
> den ser jo ret underholdende ud...

Lol ja, den trailer er sgu ret syg, minder bare en HEL del om League of
extraordinary gentlemen, man må bare håbe den er lidt bedre end den film.

Mvh
Silver.