MSI KT3 Ultra 2 Problem løst
Fra : CK®

Dato : 22-01-04 21:28

Nå, nu kører jeg med ovennævnte bundkort (Yipee...)

Løsningen?
En rigtig åndssvag fejl 40. Havde det været hos HA'erne,
havde jeg fået mange store dummebøder.

Leony, jeg skylder dig al mulig tak for dit idiotiske forslag om,
at jeg kunne have vendt køleren på CPU'en forkert.
Og jeg skylder dig en undskyldning for alt det grimme,
jeg tænkte om dig, lige da jeg læste dit indlæg.

Jeg var faktisk i gang med et svar til dig om, at
SÅ debil er jeg nu heller ikke, at jeg kunne
vende køleren forkert, da det slog mig:
HAVDE jeg overhovedet skænket det en tanke, da jeg rodede
med skidtet?
Jeg kom frem til, at det havde jeg vist ikke.
Så i går prøvede jeg igen og fik bekræftet mine værste anelser:
Jeg HAVDE sguda vendt den åndssvage køler forkert!

Tsch!

Men nu spiller det, gid man dog ikke behøvede at geninstallere Windows
hver gang man skifter til et nyt bundkort. Men sådan er det åbenbart.

-Og lige en kort bemærkning til M.M., som var så venlig at maile til mig om
mit problem:
MSI-kortet fejler ikke noget., og det gør det gamle ECS-kort heller ikke.
Jeg ved godt, at mange har haft problemer med deres K7S5A, men jeg må
ha været en af de heldige, for efter jeg kom DDR-ram klodser på kortet
var det bare rigtig godt. Jeg har ihvertfald været glad for det.

Men tak for hjælpen, nu må jeg til at lege...

Mvh
Claus