Hvis du søger
Fra : PM

Dato : 22-01-04 18:41

på Lusernevej finder du ikke noget. Vejen må hedde Lucernevej..ikke for at
spille smart, men korrekt stavning er et must ved søgninger

PM

Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 22-01-04 19:46

PM wrote:
> på Lusernevej finder du ikke noget. Vejen må hedde Lucernevej..ikke
> for at spille smart, men korrekt stavning er et must ved søgninger
>
> PM

Hej PM!
Hvad er dit indlæg et svar på?

--
Hilsen Jeannie Kristensen
Min slægt: http://home1.stofanet.dk/jeannie.kristensen/

Fra : Jørgen Bodholdt

Dato : 22-01-04 19:59

Den høre vis nok til
Emne TELL: Vejviser Rødovre først/midt i 1950 erne ??

Jørgen

Jeannie Kristensen [4700] <ikke-muligt@intet.intet> skrev i en
nyhedsmeddelelse:40101a77$0$27331$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : PM

Dato : 22-01-04 22:50

Jørgen Bodholdt wrote:
> Den høre vis nok til
> Emne TELL: Vejviser Rødovre først/midt i 1950 erne ??
>
> Jørgen

Tak Jørgen, jeps den svipsede

Preben

Fra : Jean Seeberg

Dato : 22-01-04 22:56

Hej PM.

Du har ret ...det er ikke for at spille smart, men at følge den rette tråd
er et must, hvis andre skal have mulighed for at finde vejen !!! ha-ha

Men det ser jo alligevel ud til at du forstod spørgsmålet og jeg fandt også
dit svar/rettelse.... desuden kommer Lucernevej frem ved søgning på Kraks
selvom jeg havde fået skrevet forkert.

Jean